Kontek HRM Travel
vs
Mynt
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
offert
Från 0 kr
Produktfunktionaliteter i Utläggshantering
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Stabilt och smart systemstöd som hanterar alla moment i reseräkningshanteringen
- Framtidssäkert, webbaserat system
- Rapportering via mobilapp*
- Kontokortskoppling
- stödjer EU-direktivet för CSRD-rapportering
- Projektredovisning
- Möjlighet att importera körjournaler
- Goda integrationsmöjligheter med andra system – systemet integreras med lönesystemet Kontek Lön
* med mobilappen Kontek HRM Mobile registrerar du tidrapport och reseräkning direkt i mobilen oavsett var du befinner dig.
Varför väljer man ert system?
Tusentals svenska företag väljer Mynt som system för utläggshantering för att minska administration och öka effektiviteten på ekonomiavdelningen.
Flexibla företagskort
Ge alla anställda ett eget företagskort med individuella köpgränser. Lägg till virtuella kort för återkommande köp, och betala fysiskt eller med mobilen med Apple Pay/Google Pay. Mynt erbjuder både debit- och kreditlösningar.
5x snabbare kvittohantering
Fota kvittona direkt i Mynt-appen efter köp. Appen läser automatiskt in belopp, moms och handlare. Välj kategori och sedan är köpet redo att skickas in för granskning. Med Smarta kvitton kan ni ladda upp flera kvitton samtidigt som sedan matchas automatiskt till rätt transaktion.
Integration till bokföringen
Mynt har ett flertal smidiga integrationer till populära bokföringssystem som Fortnox, Spiris, Kleer, Wint, Business Central, Björn Lundén m.fl. Kopplingen tar bara någon minut, sedan är utgifterna redo att exporteras med några knapptryck.
Varför väljer man er som leverantör?
- vår gedigna specialistkunskap inom löneområdet
- vår flexibilitet - som kund väljer du önskad tjänstenivå; från ett molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning för hela löneprocessen
- systemportfölj i teknisk framkant; allt är webbaserat och möjliggör drift i molnet
- goda integrationsmöjligheter med andra system
- kompletta outsourcinglösningar för hela löneprocessen
- vi har en personlig support
- kvalitetssäkrad utbildningsverksamhet
Hör gärna av dig så bokar vi upp en tid för demo och genomgång av hur vi kan hjälpa dig och ditt företag på bästa möjliga sätt!💚
Varför väljer man er som leverantör?
Mynt är en ledande svensk leverantör för företagskort och utgiftshantering
Varje dag hjälper vi tiotusentals företagskunder att spara tid och kostnader på onödig administration på kvitton och utlägg. Kunder väljer Mynt för utmärkt kundservice och smarta funktioner till ett kostnadseffektivt pris.
Hur positionerar ni er på marknaden?
System och kunskap för människor i företag
På Kontek utvecklar vi molnbaserade lösningar inom lön och HR för företag i alla storlekar. Dessutom erbjuder vi utbildning och rådgivning i alla frågor som rör medarbetarresan, från anställning till pension. Vårt upplägg är flexibelt och anpassat efter dina behov, nu och i framtiden – med support från människor till människor.
Du väljer - vilken lösning passar för dig och ditt företag?🚀
🌟 Du gör jobbet och administrerar lönearbetet med våra molnbaserade systemlösningar
🌟 Vi gör jobbet och tar hand om hela ditt företags lönehantering via våra flexibla outsourcinglösningar
🌟 Vi hjälps åt och du väljer själv vilka delar av lönehanteringen du vill sköta och vad du vill ha hjälp med
Varm välkommen att kontakta oss!
Hur positionerar ni er på marknaden?
En helhetslösning för företagsutgifter
Mynt erbjuder en plattform som integrerar företagskort med bokföring och kredit, vilket förenklar administrationen för företag. Genom att automatisera kvittohantering och transaktioner direkt in i bokföringssystemet, minskar behovet av manuell hantering och förbättrar översikten över företagets ekonomi.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
På Kontek brinner vi för att ta våra kunders lönehantering personligt. Arbetet med reseräkningshanteringen kan vara komplext. Vår drivkraft är att effektivisera, avlasta och utveckla. Med Kontek HRM Travel får du ett smart och smidigt reseräkningssystem som hanterar alla moment. Från inregistrering där den anställde själv registrerar sina reseräkningar (via mobilapp), till uträkning, attestering och utbetalning.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- +90% av alla kvitton kommer in i tid
- Anställda slipper ligga ute med pengar
- Följ företagets utgifter i realtid
- Sömlöst attestflöde
- Automatisk bokföring av utgifter
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.