Kontek HRM Time
vs
MyGizmo

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Offert

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Från 99 k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem

Analysverktyg för optimering
App
Arbetsorder
Arbetstidsschema
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Hanterar flertal kollektivavtal
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Resor & traktamente
Underlag till lön
Analysverktyg för optimering
App
Arbetsorder
Arbetstidsschema
Attestering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Hanterar flertal kollektivavtal
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Resor & traktamente
Underlag till lön

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Underlättar och säkerställer företagets tidrapportering
  • Framtidssäkert, webbaserat system
  • Rapportering via mobilapp*
  • God användarvänlighet
  • Ger dig överblick av hela verksamheten
  • Goda integrationsmöjligheter med andra system – systemet går t ex att integrera med lönesystemet Kontek Lön.

* med mobilappen Kontek HRM Mobile registrerar du tidrapport och reseräkning direkt i mobilen oavsett var du befinner dig.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

✅ vår gedigna specialistkunskap inom lön & HR

✅ vår flexibilitet - som kund väljer du önskad tjänstenivå; från ett molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning för hela löneprocessen

✅ systemportfölj i teknisk framkant; allt är webbaserat och möjliggör drift i molnet

✅ goda integrationsmöjligheter med andra system

✅ kompletta outsourcinglösningar för hela löneprocessen

✅ vi har en personlig support

kvalitetssäkrad utbildningsverksamhet.

Hör gärna av dig så bokar vi upp en tid för demo och genomgång av hur vi kan hjälpa dig och ditt företag på bästa möjliga sätt!

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Kontek är ett ledande specialistbolag inom hantering av lön- och HR-processer.

Vi fortsätter inkludera smart teknik och erbjuder helt webbaserade lösningar oavsett vilken bransch du är verksam inom. Med Kontek väljer du som kund önskad tjänstenivå; från molntjänstavtal där du själv utför löneadministrationen till en komplett outsourcinglösning.

Vill du ha specialisthjälp kring HR-processerna är du också varmt välkommen att kontakta oss!

Hör gärna av dig för demo och avstämning - fyll i kontaktformuläret eller slå oss en signal, 0372-890 00. ⭐Vi ser fram emot att höra från dig!⭐

Kontek erbjuder lönehantering på tre sätt;

Du gör jobbet och administrerar lönearbetet med våra molnbaserade systemlösningar

Vi gör jobbet och tar hand om hela ditt företags lönehantering via våra flexibla outsourcinglösningar

Vi hjälps åt och du väljer själv vilka delar av lönehanteringen du vill sköta och vad du vill ha hjälp med

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi vet vilken besparingspotential det finns i en effektiv personaladministration. Med vår specialistkunskap och webbaserade produktportfölj med mobilapp säkerställer du din tidrapportering. Vår drivkraft är att effektivisera, avlasta och utveckla.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 9 omdömen

Baserat på 12 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Hur nöjd är du överlag?
Integration
Värde för pengarna

Omdömen

Fördelar

Användarvänligt både för chef och anställd. Vi har bara haft Time i en månad men vi är redan supernöjda. O vill skicka ett stort tack till Kontek´s personal som byggt upp Time åt oss och som alltid är trevlig, hjälpsamma, är så duktiga på sitt jobb o har svar på alla frågor o gärna visar hur man kan göra en inställningen m.m. Medarbetarna får nu en bättre bild på sin månad och får nu ta ansvar för att tidrapporten stämmer. Så bra att kunna lägga in frånvaroansökan både från appen och via datorn så vi slipper ansökningar på papper.
Det är lätthanterligt
Alla funktioner och de möjligheter som appen medför.
Enkelheten och hög servicenivå

Omdömen

Nackdelar

Har inte hittat nåt sånt än.
Utskriften av excelrapporter
Har inte hittat något ännu!
Finns egentligen inget att klaga på, MyGizmo uppfyller våra behov!

Kontek HRM Time

Kontek

Läs mer om Kontek HRM Time

MyGizmo

MyGizmo

Läs mer om MyGizmo

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site