Microbizz
vs
HiCore Business

Microbizz

HiCore Business
Tyvärr, ingen data än.
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Orderhanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Microbizz skapar värde på följande sätt:
- Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
- Skalbar och flexibel plattform som växer med er
- Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
- Minskar administration och sparar tid
- Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
- Lämplig för field service, bygg, service och försörjning
Varför väljer man ert system?
- Full koll på lager och inköp
- Smidig offert/order/faktura
- Färdiga integrationer
Varför väljer man er som leverantör?
Microbizz är en stark partner för er digitalisering:
- Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
- Lokal support och rådgivning
- Personlig onboarding och utbildning av ert team
- Löpande utveckling baserad på kundfeedback
- Fokus på långvariga relationer och verkligt värde
Varför väljer man er som leverantör?
- Lång erfarenhet av branschen
- Helhetslösning tillsammans med utvalda partners
- Snabb och kunnig support alla dagar och helger
Hur positionerar ni er på marknaden?
Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi vill hjälpa dig med företag inom handelsbranschen öka din lönsamhet och effektivisera din verksamhet genom vår affärslösning och branschkunskap.
Med HiCore har du ett lager med rätt varor, i rätt tid till rätt pris, vilket innebär ökad försäljning oavsett kanal.
Vi vill jobba nära dig som kund och din verksamhet och vara en del av ditt företags utveckling.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
- Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
- Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
- Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
- Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
- Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
- Integrerad fakturering och lön minskar fel
- Skalerar efter verksamhetens storlek och behov
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
"Med HiCores hjälp har vi fått ännu bättre koll på vår order- lagerhantering. Vi har kunnat digitalisera många processer som vi tidigare genomfört manuellt, vilket gör att vi sparar både tid och pengar.
HiCore är lyhörda, hjälpsamma och alltid på tårna när det kommer till vidareutveckling."
Jonas Åström, Rekomo AB
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 3 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen