Akita
vs
Gainsight
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
Molntjänst
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
Get Start...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
-
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Customer Success System
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Omdömen
Fördelar
Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.
Tyvärr, ingen data än.

