EasyQuest
vs
Surveymonkey
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
Fr.0kr/månaden
Produktfunktionaliteter i Kundundersökningar verktyg
Produktfunktionaliteter i Enkätverktyg
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänlighet – Skapa undersökningar snabbt och enkelt
- Svenska mallar – Spara tid med kunskapsbaserade mallar
- Automatiserade rapporter – Få tydliga och visuellt presenterade rapporter
- Säkerhet – All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
- Kostnadseffektivt – Hög kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris
- Exceptionell support: Snabb och personlig hjälp, med i snitt 12 minuters svarstid
- Erfarenhet – Över 13 års expertis inom undersökningar
- GDPR-säkert – Data lagras inom EU med tillgängligt personuppgiftsbiträdesavtal
- Nöjda kunder – Positiv feedback från våra användare
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
EasyQuest har sedan 2011 hjälpt skandinaviska företag att genomföra effektiva undersökningar. Vi har byggt ett starkt varumärke och betjänar allt från statliga myndigheter och kommuner till små och stora företag. Med över 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar är vi ett tryggt val för din organisation.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Oavsett om du vill mäta kundnöjdhet, kartlägga medarbetares trivsel eller utvärdera evenemang ger EasyQuest dig de verktyg du behöver. Våra redigerbara mallar sparar tid, och systemet genererar automatiserade rapporter som förenklar både analys och beslutsfattande. Med EasyQuest får du snabbt och enkelt de insikter du behöver.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.