EasyQuest
vs
Happy at work

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

30kr/måna...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning

API uppsatt
Automatiska påminnelser
Automatiska rekommendationer
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys
API uppsatt
Automatiska påminnelser
Automatiska rekommendationer
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänlighet – Skapa undersökningar snabbt och enkelt
  • Svenska mallar – Spara tid med kunskapsbaserade mallar
  • Automatiserade rapporter – Få tydliga och visuellt presenterade rapporter
  • Säkerhet – All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Kostnadseffektivt – Hög kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris
  • Exceptionell support: Snabb och personlig hjälp, med i snitt 12 minuters svarstid
  • Erfarenhet – Över 13 års expertis inom undersökningar
  • GDPR-säkert – Data lagras inom EU med tillgängligt personuppgiftsbiträdesavtal
  • Nöjda kunder – Positiv feedback från våra användare

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

EasyQuest har sedan 2011 hjälpt skandinaviska företag att genomföra effektiva undersökningar. Vi har byggt ett starkt varumärke och betjänar allt från statliga myndigheter och kommuner till små och stora företag. Med över 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar är vi ett tryggt val för din organisation.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Oavsett om du vill mäta kundnöjdhet, kartlägga medarbetares trivsel eller utvärdera evenemang ger EasyQuest dig de verktyg du behöver. Våra redigerbara mallar sparar tid, och systemet genererar automatiserade rapporter som förenklar både analys och beslutsfattande. Med EasyQuest får du snabbt och enkelt de insikter du behöver.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Det jag behöver när det gäller funktionalitet till ett rimligt pris. Dessutom är kundtjänsten mycket snabb, trevlig och lösningsorienterad.
Easyquest erbjuder lösningar som mycket användarvänlig och som matchar vårt företags behov. De förstår värdet av bra samarbete och kundnöjdhet, och vi är särskilt nöjda med uppföljningen både före, under och efter genomfört ”undersökning”. Mycket samarbetsvilliga och lösningsorienterade.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Kunde ha haft ett något bättre grafiskt gränssnitt mot kunden
Har ingen kommentar om detta fält.

Tyvärr, ingen data än.

EasyQuest

EasyQuest

Läs mer om EasyQuest

Happy at work

Happy at work

Läs mer om Happy at work

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site