Centuri
vs
Datakvalitet
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
5kr/anv/mån
Priset är...
Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem
Produktfunktionaliteter i Ledningssystem
Produktfunktionaliteter i Dokumenthanteringssystem
Produktfunktionaliteter i KMA-verktyg
Produktfunktionaliteter i Avvikelsehantering
Produktfunktionaliteter i GRC-system
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
- Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
- Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
- Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
Varför väljer man er som leverantör?
- Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
- Mycket nöjda kunder
- Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi är specialister på komplex informationsstyrning och ledningssystem.
Vi konkurrerar med öppna plattformar (t ex Sharepoint) där kostnaderna för anpassning och förvaltning ofta blir höga och med funktionsbaserade line-of-business applikationer där utmaningen ofta blir dubbelarbete och otydlighet kring vilken information som finns var.
I denna marknad erbjuder vi en konfigurerbar plattform som säkerställer att medarbetarna har rätt information vid rätt tillfälle. Vi gör det med en plattform
- baserad på en kraftfull processmotor och ett avancerat behörighetssystem som säkerställer kvalitet och enkelhet för användaren
- som är enkelt anpassningsbar till olika arbetsprocesser och behov, vilket ger låga förvaltningskostnader och möjlighet till snabba förändringar
- som enkelt kan integreras med andra system och hämta och lämna information för att minska dubbelarbete och osäkerhet kring var man hittar korrekt information.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Vi har process och kvalitetssystemverktyg som är lätta att konfigurera efter kunden verksamhet och behov
- Egenutvecklad app med specialanpassade QR koder för bl.a. maskin och utrustningsunderhåll
- Ett av marknadens bästa dokument- och avvikssystem med ett integrerat processverktyg
- Enkelt och användarvänligt gränssnitt så medarbetare upplever det intuitivt att använda och hittar direkt det som är viktigt i vardagen
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.
Omdömen
Baserat på 9 omdömen
Baserat på 10 omdömen
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen