Canvas
vs
Junipeer
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Fra kr. 6...
99 Euro/m...
Produktfunktionaliteter i Integrationsplattform
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Low Code och AI
Snabb och enkel integration med hjälp av vår integrationsplattform förhindrar långsam och dyr administration. Plattformen bygger på low-code-principen och inkluderar även kodning via AI-prompter och automatiserad dokumentation. Det innebär att alla organisationer - stora som små - kan dra nytta av ökad effektivitet.
Snabb uppstart
Vårt API-bibliotek består av hundratals applikationer som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet på olika plattformar. Kom igång, ta fram prototyper och utveckla vidare om du behöver. Du kommer dit snabbare genom att välja Canvas.
Enkelt underhåll
Underhåll har aldrig varit enklare: logga bara in på Canvas och gör ändringarna direkt i koden (eller så kan vårt PS-team göra det). Inga fler komplicerade API-justeringar. Dashboarden ger dig en fullständig översikt över statusen för dina integrationer, inklusive olika felmeddelandetjänster.
Varför väljer man ert system?
Våra kunder väljer oss då man vill automatisera sin bokföring, spara tid och pengar och även få helt korrekt bokföring.
- Korrekt & automatiserad bokföring
- Bättre flöden & kundupplevelser
- Spara tid och pengar
Varför väljer man er som leverantör?
Plattform och professionella tjänster
ConnectMyApps kombinerar en integrationsplattform i världsklass (iPaaS) med ett Professional Services-team, vilket innebär att kunderna får fördelarna med att kunna bygga integrationer på ett robust och pålitligt system, samtidigt som de får mänskligt stöd när det behövs.
Tillförlitlighet
ConnectMyApps grundades för över 10 år sedan och har idag över 1000 kunder, däribland några av världens mest kända varumärken. Vi är stolta över att kunna säga att vårt genomsnittliga kundlivscykelvärde är >9 år och växer! Idag har vi kunder på tre kontinenter, integrationer i hundratals olika system, vi är ISO 27001-certifierade och har fullt stöd för GDPR.
Stort bibliotek av applikationer
Genom att sömlöst integrera en rad olika applikationer - både i molnet och på plats - gör plattformen det möjligt för företag att automatisera uppgifter som annars skulle kräva manuell informationsbehandling. Om en viss applikation inte finns i vårt bibliotek kan vårt PS-team bygga skräddarsydda integrationer för praktiskt taget alla applikationer. Ta kontakt med oss. Vi älskar utmaningar!
Varför väljer man er som leverantör?
Junipeer har mycket nöjda kunder och de uppskattar vår kvalitet i olika delar.
- Plug-and-play tekniken
- Vår customer support där vi är med alla kunder
- Att alla flöden och all bokföring automatiseras & spar tid och pengar
Och inte minst - man slipper månadslånga projekt och sparar hundratusentals kronor på att bygga integrationer one to one med Junipeers färdiga integrationer.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Marknadsledande leverantör av iPaaS
Vi är den enda leverantören i Norge av en integrationsplattform som tjänst (iPaaS). Vi har under de senaste 10 åren byggt upp kompetens inom affärslogik för affärskritiska applikationer som ERP, HRM, CRM, BI och Payroll. Genom att välja oss får du en kombination av en robust plattform som hanterar dina integrationsbehov och tillgång till ett team av experter som hjälper dig när du behöver det.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Junipeer är integrationsplattformen för e-handel. Vi är den enda aktör som automatiserar allt i en e-handel.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer
Genom att använda en integrationsplattform (iPaaS) kan du enklare etablera och underhålla säkra integrationer mellan dina viktigaste affärsapplikationer - till en lägre och förutsägbar kostnad. Detta leder till ökad konkurrenskraft genom snabbare beslut baserade på bättre dataflöde och tillgång till information när du behöver den. Dessutom kan du spara tid och fokusera på din organisations kärnuppgifter istället för manuella datahanteringsprocesser. Samtidigt är Canvas en framåtblickande investering som tar hänsyn till förändringar i era affärsapplikationer och behov över tid.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Behovet av att få helt korrekt bokföring helt automatiserat.
Med Junipeer slipper man månadslånga projekt och höga kostnader för att integrera sin e-handels olika system.
Junipeer är "Integrations Made Easy" och det är den tydligaste problematiken vi har löst med vår integrationsplattform.
Att våra integrationer fungerar till 100% är också ett behov marknaden efterfrågat och kommunicerat ut tydligt.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.