Acubiz EMS
vs
Mynt

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

fr €3,99/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Från 0 kr

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Utläggshantering

Attestfunktion
Autodetektion av utläggsbedrägeri
Automatisk kontering
Automatiskt traktamente
Kopplat kreditkort
Koppling till ekonomisystem
Mobilfoto av kvitton
Spec; Milersättning
Spec; Resebokning
Spec; Reseräkningar
Spec; Utlägg
Synkronisering med regelverk
Valutakonvertering
Attestfunktion
Autodetektion av utläggsbedrägeri
Automatisk kontering
Automatiskt traktamente
Kopplat kreditkort
Koppling till ekonomisystem
Mobilfoto av kvitton
Spec; Milersättning
Spec; Resebokning
Spec; Reseräkningar
Spec; Utlägg
Synkronisering med regelverk
Valutakonvertering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man ert system?

Tusentals svenska företag väljer Mynt som system för utläggshantering för att minska administration och öka effektiviteten på ekonomiavdelningen.

Flexibla företagskort

Ge alla anställda ett eget företagskort med individuella köpgränser. Lägg till virtuella kort för återkommande köp, och betala fysiskt eller med mobilen med Apple Pay/Google Pay. Mynt erbjuder både debit- och kreditlösningar.

5x snabbare kvittohantering

Fota kvittona direkt i Mynt-appen efter köp. Appen läser automatiskt in belopp, moms och handlare. Välj kategori och sedan är köpet redo att skickas in för granskning. Med Smarta kvitton kan ni ladda upp flera kvitton samtidigt som sedan matchas automatiskt till rätt transaktion.

Integration till bokföringen

Mynt har ett flertal smidiga integrationer till populära bokföringssystem som Fortnox, Spiris, Kleer, Wint, Business Central, Björn Lundén m.fl. Kopplingen tar bara någon minut, sedan är utgifterna redo att exporteras med några knapptryck.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

Mynt är en ledande svensk leverantör för företagskort och utgiftshantering

Varje dag hjälper vi tiotusentals företagskunder att spara tid och kostnader på onödig administration på kvitton och utlägg. Kunder väljer Mynt för utmärkt kundservice och smarta funktioner till ett kostnadseffektivt pris.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

En helhetslösning för företagsutgifter

Mynt erbjuder en plattform som integrerar företagskort med bokföring och kredit, vilket förenklar administrationen för företag. Genom att automatisera kvittohantering och transaktioner direkt in i bokföringssystemet, minskar behovet av manuell hantering och förbättrar översikten över företagets ekonomi.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • +90% av alla kvitton kommer in i tid
  • Anställda slipper ligga ute med pengar
  • Följ företagets utgifter i realtid
  • Sömlöst attestflöde
  • Automatisk bokföring av utgifter

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site