Systemguiden

Systemkategorier

Tjänsteleverantörer

För leverantörerBloggOm oss
Front AI logo

Front AI

Front AI

Tjänstebeskrivning

Front AI levererar lösningar för kanalstrategi inom kundservice och AI-drivna chattbotar för att automatisera och optimera kundnära kanaler. Vår flaggskeppsprodukt, reChanneld, vägleder och 'nudgar' kunder till optimal kanal (röst, chatt, e-post eller självbetjäning), medan våra konversations-AI- och GenAI-lösningar driver intelligenta virtuella agenter som hanterar ärenden dygnet runt. Vi erbjuder integrationer med ledande konversationsplattformar (Boost.ai, Cognigy, Simplifai), röst- och IVR-system samt analysverktyg som ger realtidskontroll och insikter för kontinuerlig optimering.

Vi erbjuder helhetsleveranser från strategi och implementering till löpande optimering och AI-drift. Vårt team kombinerar domänkunskap inom kanalstrategi, NLP/LLM, maskininlärning och systemintegration för att leverera skalbar automation anpassad för banker, offentlig sektor och stora kundorienterade företag i Norden.

Lokalt vs. globalt

Om företaget verkar lokalt eller globalt

Global

Anställda

Antal anställda i företaget

11-100

År grundat

Året då företaget grundades

2019

Språk

Språk som företaget stödjer

Svenska

Danska

Finska

Engelska

Privat/ offentlig

Om företaget betjänar privata eller offentliga kunder (Endast för betalande kunder)

Privat

Känner du
till Front AI?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Front AI tjänster

AI-byrå

AI-utveckling

AI-agenter

AI-integration

Dataanalys

Konsulttjänster för digital transformation

Maskininlärning

Implementering av AI-lösningar

NLP-lösningar