Systemguiden

Systemkategorier

Tjänsteleverantörer

För leverantörerBloggOm oss
Choozle logo

Choozle

Choozle

Tjänstebeskrivning

Choozle är en omnichannel plattform för digital annonsering och strategisk partner som kopplar samman mellanstora byråer, varumärken och medieköpare med premiumannonsinventarier, målgruppsdata och optimeringsteknik. Plattformen ger åtkomst till flera DSP:er och SSP:er, programmatisk köpning, retail DSP-integrationer (Amazon, Walmart), CTV, audio, DOOH, display, native och sociala kanaler samt en serie verktyg för data och targeting för att planera, genomföra och optimera kampanjer.

Choozle erbjuder både självbetjäning och hanterade tjänster, med stöd av ett team av medieexperter. Plattformen betonar transparens, kontroll och användarvänlighet — vilket gör det möjligt för användare att hantera kampanjer, rapportering och realtidsoptimering över programmatisk, sök och sociala kanaler.

Lokalt vs. globalt

Om företaget verkar lokalt eller globalt

Global

Börjar från (min projektstorlek)

Minsta projektstorlek i valuta

150 000 kr

Anställda

Antal anställda i företaget

101-500

År grundat

Året då företaget grundades

2012

Språk

Språk som företaget stödjer

Engelska

Privat/ offentlig

Om företaget betjänar privata eller offentliga kunder (Endast för betalande kunder)

Privat

Känner du
till Choozle?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Jobbar du
för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Choozle tjänster

Digital annonseringsbyrå

Betalda annonser

PPC

E-handelsannonser

Native annonsering

Displayannonsering

Youtube-annonser

Tiktok-annonser

Videoreklam