SwiftCX förekommer inom följande kategorier
Vad är SwiftCX?
SwiftCX är en plattform som använder AI för att förbättra kundupplevelsen genom att automatisera och optimera kundsupport via chatt, e-post och andra kanaler. Plattformen erbjuder anpassningsbara lösningar för att skapa skräddarsydda kundinteraktionsflöden, vilket gör det enkelt för företag att hantera och automatisera sina kundtjänstprocesser.
Vilka passar SwiftCX för?
SwiftCX är lämplig för företag av alla storlekar som söker en lösning för att effektivisera och automatisera kundtjänst. Den passar särskilt bra för små och medelstora företag inom e-handel, tjänstesektorn och andra B2C-branscher som vill förbättra sin kundupplevelse och effektivisera interaktionerna med sina kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Känner du
till SwiftCX?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
SwiftCX förekommer inom följande kategorier
SwiftCX produktfunktionaliteter
AI chatbot
Anpassningsbara arbetsflöden
Integration med affärssystem
Kundsupport
Naturlig språkförståelse
Realtidsanalys och rapportering
Passar detta
systemet mig?
Gör som 19000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
