Blikk
vs
Personalkollen
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Du samlar dina viktigaste funktioner på samma ställe: Blikk gör det möjligt att arbeta i ett sömlöst affärsflöde, från offert till projektplanering, tidrapportering, analys, faktura- och löneunderlag.
- Du skapar tid för viktigare uppgifter: Genom att samla företagets viktigaste funktioner i Blikk slipper du onödigt dubbelarbete i flera system, minskar administrationen och ökar lönsamheten.
- Du får ett flexibelt och användarvänligt system: Blikk har ett modernt och användarvänligt gränssnitt som gör systemet enkelt att använda, både på dator och i mobilappen.
Varför väljer man ert system?
- Automatisk avräkning av beräkningsperiod
- Varningar för dygns- och veckovila
- Dra-och-släpp och kopieringsfunktion
- Anställda kan önska pass, ange tillgänglighet och byta pass direkt i appen
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får förstklassig support: Blikk erbjuder gratis support via chatt, mejl och telefon. Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
- Du kan integrera med andra system: Blikk kan enkelt integreras med marknadens ledande ekonomi- och lönesystem. Vi erbjuder även ett öppet API, vilket innebär att du kan skapa egna kopplingar.
- Du kan få hjälp att komma igång: Vi erbjuder dig uppstartshjälp och rådgivning, så att du kan bygga upp det bästa arbetsflödet för ditt företag och komma igång med systemet så snabbt som möjligt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får ett användarvänligt och nytänkande system
- Du sparar tid och redovisningskostnader
- Kunnig, hjälpsam och snabb support
- Du följer enkelt kollektivavtalen
Hur positionerar ni er på marknaden?
Blikk skapar tid med hjärta.
Tid är det mest värdefulla vi har och därför det finaste vi kan ge. Och att skapa tid finns i vårt DNA. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar – tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder.
Med hjälp av Blikks smarta system kan du enkelt minska administrationen och skapa tid för det som ligger dig varmast om hjärtat – exempelvis dina projekt, kunduppdrag eller kollegor.
Men det är inte enbart systemet som skapar tid för dig.
Vår support är också tidsskapare.
Om du har några frågor eller funderingar behöver du inte vänta i flera timmar eller dagar för att få hjälp.
Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
Testa Blikk gratis eller boka en demo av systemet - vi ser fram emot att berätta mer om hur vi kan minska administrationen och skapa tid för dig.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Sveriges ledande personal- och lönesystem inom hotell- och restaurangbranschen. Personalkollen finns även i detaljhandeln och är på väg in i fler branscher inom kort.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Några av de vanligaste utmaningarna och behov som våra kunder har är att de:
- Arbetar i flera olika system och vill samla sina funktioner på ett ställe
- Har mycket manuella processer och vill bli mer digitala
- Tappar bort fakturerbara timmar och vill få bättre koll på sin tid
- Har dålig koll och vill kunna följa upp viktiga nyckeltal på ett enklare sätt
Så här säger några av våra kunder om Blikk:
”Övergången till Blikk gjorde att vi kunde säga upp fyra befintliga system”
”Blikk har minskat vår admin med 3-4 timmar per vecka och sparat oss 80 000 kr”
”Tack vare Blikk kan jag fakturera en timme mer varje dag, en 20% ökning av debiteringsgraden”
”Blikk gör det möjligt att följa ekonomiska nyckeltal som intäkter och kostnader i realtid”
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Genom dra-och-släpp-funktionen schemalägger du snabbt din personal för vald period och med kopieringsfunktionen skapar du enkelt ett återkommande schema. Med inbyggda varningar för dygns- och veckovila och saldo för pågående beräkningsperiod sparar du mycket planeringstid som du kan lägga på annat. För en optimerad schemaläggning har vi integrationer med både kassaleverantörer, bordsbokningssystem och SMHI. Detta gör att du får alla förutsättningar för att skräddarsy planeringen utifrån dagens behov.
Omdömen
Baserat på 5 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.