Add Ledningssystem
vs
PandaDoc
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
-
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
$9/mån/an...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Dokumenthanteringssystem
Avancerad sökfunktion
Behörighetshantering
Dokumentmallar
E-signering
Integrerbart
Läskvittenser
Notiser
Realtidshantering
Spårbara ändringar
Versionshantering
Avancerad sökfunktion
Behörighetshantering
Dokumentmallar
E-signering
Integrerbart
Läskvittenser
Notiser
Realtidshantering
Spårbara ändringar
Versionshantering
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
- Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
- Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
- Automatisk tillgång till nya funktioner
- Egen databas med fulla backuper varje natt
- Finns översatt på 13 olika språk
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
- Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
- Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Kan ta fram helt verksamhetsanpassade lösningar i ett standardsystem
- Har ett 30-tal olika tillvalslösningar idag och är starka inom många branscher
- Flerspråkstöd, används idag på 13 olika språk
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.
Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 19 omdömen
Baserat på 1 omdömen
Användarvänlighet
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
De optimerade processerna och ökade kontrollerna har gjort det möjligt att arbeta mer strukturerat och effektivt. Vi har fått bättre styrning och översikt, vilket gör att vi kan identifiera och åtgärda flaskhalsar snabbare. Dessutom har systemet bidragit till en bättre arbetsmiljö och ökad produktivitet.
Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
Ett väldigt enkelt verktyg för digital signering av avtal. Vi använder det för alla våra marknader och har PandaDoc för alla avdelningar. Säljarna gillar det men det strular emellanåt via google chrome av någon anledning!
Omdömen
Nackdelar
Det har, av naturliga skäl, ibland tagit lite tid att vänja sig vid nya funktioner, men Addsystems har snabbt erbjudit stöd och hjälp.
Kan inte komma på nåt konkret.
Strular för Google Chrome
Tyvärr, ingen data än.