NUBA
vs
Chronox
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
39 kr per...
Från 49 k...
Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem
Produktfunktionaliteter i Tidrapportering app
Produktfunktionaliteter i Personalliggare
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Med position vid in och utcheckning får ni alltid korrekta tider och undviker slarv och fusk med arbetstiderna
- Med platsbaserad automatisk in- och utcheckning påslagen i appen behöver inte användarna in ens ta fram sin mobil när de kommer och går.
- Marknadens mest omtyckta app och en gränssnitt som funkar så väl i datorn som i mobilen får ni ett system som är flexibelt och lätt att arbeta i för alla.
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
- Support: Personlig support och kundservice på svenska.
- Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har funnits 15 år och är egenfinansierade. Det gör oss till marknadens stabilaste leverantör.
- Vi är små. Det gör oss flexibla och kundfokuserade. Vi utvecklar alltid Nuba efter våra kunders behov och önskemål.
- Vi arbetar nära våra kunder. Det gör att vi alltid är tillgängliga och sätter alltid högrsta prioritet på at lösa era problem och frågor.
Varför väljer man er som leverantör?
- Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
- Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
- Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Lättanvänt system fokuserat på att ge korrekta arbetstider. Vad vi inte har är 1000 funktioner och val som nästan ingen behöver.
- Vi arbetar med positionering på ett sätt som ingen annan i branchen gör. Se alla på karta och automatisk tidrapportering
- Vi har marknadens smidigaste och modernaste app och att administrera är enkelt och görs från dator eller mobil.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.
Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
100% korrekta tidsrapporter
Saltade arbetstider leder till att ni tappar lönsamhet. Dessutom sjunker arbetsmoralen i hela teamet när de ser några kollegor komma undan med fusk och slarv.
Minska ert administrativa arbete
Känner ni frustration när ni varje månad behöver jaga in personalens tider? Tider som ofta är slarvigt skrivna och tagna från minnet och till arbetstagarens fördel.
Slipp oron för missnöjda kunder
Känner ni oro för att ni inte är på plats i den utsträckningen kunden förväntar sig? Misstänker ni att arbetet ibland blir slarvigt utfört när någon i personalen bara vill lämna jobbet så fort som möjligt?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.
Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.
Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.
Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.
Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.
Omdömen
Baserat på 2 omdömen
Baserat på 6 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.