NUBA
vs
Chronox

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

39 kr per...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Från 49 k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem

Analysverktyg för optimering
App
Arbetsorder
Arbetstidsschema
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Geografisk positionering
Hanterar flertal kollektivavtal
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Resor & traktamente
Tidbank
Underlag till lön
Analysverktyg för optimering
App
Arbetsorder
Arbetstidsschema
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Frånvaro & flex registrering
Geografisk positionering
Hanterar flertal kollektivavtal
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Modul i affärssystem
Personaliggare inkl
Projektredovisning & rapportering
Push notifikationer
Rapportering
Resor & traktamente
Tidbank
Underlag till lön

Produktfunktionaliteter i Tidrapportering app

Arbetstidsscheman
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Frånvaro & flexregistrering
Geografisk positionering
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Löneunderlag
Personalliggare
Projektredovisning
Statistik och rapporter
Tidbank
Arbetstidsscheman
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Frånvaro & flexregistrering
Geografisk positionering
Integration med olika lönesystem
Körjournal
Löneunderlag
Personalliggare
Projektredovisning
Statistik och rapporter
Tidbank

Produktfunktionaliteter i Personalliggare

Anpassade meddelanden
Automatisk rapportering
Geografisk positionering
Hantering av flera arbetsplatser
Hantering av underentreprenörer
Inloggnings- och utloggning
Integration med andra system
Integration med arbetsorder
Tillståndshantering
Anpassade meddelanden
Automatisk rapportering
Geografisk positionering
Hantering av flera arbetsplatser
Hantering av underentreprenörer
Inloggnings- och utloggning
Integration med andra system
Integration med arbetsorder
Tillståndshantering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Med position vid in och utcheckning får ni alltid korrekta tider och undviker slarv och fusk med arbetstiderna
  • Med platsbaserad automatisk in- och utcheckning påslagen i appen behöver inte användarna in ens ta fram sin mobil när de kommer och går.
  • Marknadens mest omtyckta app och en gränssnitt som funkar så väl i datorn som i mobilen får ni ett system som är flexibelt och lätt att arbeta i för alla.

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt: En av de viktigaste aspekterna i Chronox är att det är lätt att använda både för rapportör och administratör.
  • Support: Personlig support och kundservice på svenska.
  • Anpassningsbart: Vi kan anpassa systemet efter din verksamhets behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har funnits 15 år och är egenfinansierade. Det gör oss till marknadens stabilaste leverantör.
  • Vi är små. Det gör oss flexibla och kundfokuserade. Vi utvecklar alltid Nuba efter våra kunders behov och önskemål.
  • Vi arbetar nära våra kunder. Det gör att vi alltid är tillgängliga och sätter alltid högrsta prioritet på at lösa era problem och frågor.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
  • Vi erbjuder gratis support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 08-17.
  • Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Lättanvänt system fokuserat på att ge korrekta arbetstider. Vad vi inte har är 1000 funktioner och val som nästan ingen behöver.
  • Vi arbetar med positionering på ett sätt som ingen annan i branchen gör. Se alla på karta och automatisk tidrapportering
  • Vi har marknadens smidigaste och modernaste app och att administrera är enkelt och görs från dator eller mobil.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.

Eftersom vi anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

100% korrekta tidsrapporter

Saltade arbetstider leder till att ni tappar lönsamhet. Dessutom sjunker arbetsmoralen i hela teamet när de ser några kollegor komma undan med fusk och slarv.

Minska ert administrativa arbete

Känner ni frustration när ni varje månad behöver jaga in personalens tider? Tider som ofta är slarvigt skrivna och tagna från minnet och till arbetstagarens fördel.

Slipp oron för missnöjda kunder

Känner ni oro för att ni inte är på plats i den utsträckningen kunden förväntar sig? Misstänker ni att arbetet ibland blir slarvigt utfört när någon i personalen bara vill lämna jobbet så fort som möjligt?

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Chronox gör det enkelt att rapportera tid via mobil eller dator – snabbt, digitalt som minskar möjligheter till fel.

Chronox skapar automatiska tidrapporter som kan användas för fakturering och löneutbetalningar – korrekt och smidigt.

Chronox sparar företag tid, pengar och minskar administration genom att göra tidrapporteringen snabb, smidig och anpassningsbar.

Chronox är anpassningsbart och fungerar för olika branscher som konsult, bygg och service, oavsett företagets storlek.

Tid är din dyrbaraste resurs så använd den väl.

Omdömen

Baserat på 2 omdömen

Baserat på 6 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Jättefin feedback i alla lägen från Nuba. dom är verkligen jättebra och ett för oss perfekt och säkert system att kolla timmar, på och ej på arbetsplats. vi har väldigt bra koll på killarna
Ett enkelt program som funkar väl för mindre företag.
Spara otroligt med tid. Säkrar att rapporter kommer då den är kopplad till en orden.
Enkelheten för oss användare samt att det är mycket prisvärt mot andra system vi provat !

Omdömen

Nackdelar

Tyvärr, ingen data än.

När man ska leta bland tidigare rapporter ser jag inte sökruta, man måste "bläddra"
Saknar statestik men det är på gång

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site