NetSuite
vs
Microbizz

NetSuite

Microbizz
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Orderhanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Realtidsinformation
- Visibilitet från KPI ner till transaktion över grupper och enskilda bolag
- Enkelt att använda
- Äkta molnapplikation
- Flexibel och skalbar plattform
- Enkel att integrera med andra applikationer
- Kontrol över kostnader/intäkter och kunna öka försäljningen
Varför väljer man ert system?
Microbizz skapar värde på följande sätt:
- Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
- Skalbar och flexibel plattform som växer med er
- Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
- Minskar administration och sparar tid
- Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
- Lämplig för field service, bygg, service och försörjning
Varför väljer man er som leverantör?
NetSuite är världens ledande ERP leverantör i molnet sedan över 20 år med över 31000 bolagskunder världen över. NetSuite bygger på en öppen arkitektur och gemensam datakälla detta gör plattformen ideal för snabbskalande bolag med verksamheter i flera länder.
NetSuite säkerställer en gemensam version av sanningen och ger bättre beslutsunderlag åt medarbetare, styrelse och ägare.
Varför väljer man er som leverantör?
Microbizz är en stark partner för er digitalisering:
- Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
- Lokal support och rådgivning
- Personlig onboarding och utbildning av ert team
- Löpande utveckling baserad på kundfeedback
- Fokus på långvariga relationer och verkligt värde
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Möjliggör snabb expansion för företag, tex framtida unicorns
- Äkta molnbaserad ERP
- Global med lokal förankring utrullat i 200+ länder
- Flexibilitet för framtida förändringar i verksamheten och omvärlden
Hur positionerar ni er på marknaden?
Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Beslutsstöd/rapportering i realtid
- Koncernkonsolidering
- Synbarhet genom bolag, regioner och kontor
- Rätt resursallokering över bolag, regioner och kontor
- Se till att deras ERP alltid är på senaste versionen
- Faciliterar stark tillväxt i personal, bolag, länder och volym
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
- Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
- Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
- Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
- Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
- Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
- Integrerad fakturering och lön minskar fel
- Skalerar efter verksamhetens storlek och behov
Omdömen
Baserat på 3 omdömen
Baserat på 6 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen