Microbizz
vs
Hogia DinHyresvärd

Microbizz

Hogia DinHyresvärd
Tyvärr, ingen data än.
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Fastighetssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Microbizz skapar värde på följande sätt:
- Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
- Skalbar och flexibel plattform som växer med er
- Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
- Minskar administration och sparar tid
- Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
- Lämplig för field service, bygg, service och försörjning
Varför väljer man ert system?
Tidsbesparande
Sätt igång automatiserade funktioner med ett knapptryck. Ingen manuell hantering av filer. Spara tid och få bättre överblick.
Innovativt & öppet
Koppla ihop Hogia DinHyresvärd med befintliga system och smarta funktioner. Systemet utvecklas hela tiden genom samarbeten med partners.
100% i molnet
Underhållsfritt, fullt tillgängligt i mobilen, alltid uppdaterat med de senaste funktionerna. Jobba var och när du vill.
Snabb uppstart
Kom igång inom ett par veckor – vi hjälper till med implementeringen. Användarvänligt system som gör uppstarten supersnabb.
Varför väljer man er som leverantör?
Microbizz är en stark partner för er digitalisering:
- Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
- Lokal support och rådgivning
- Personlig onboarding och utbildning av ert team
- Löpande utveckling baserad på kundfeedback
- Fokus på långvariga relationer och verkligt värde
Varför väljer man er som leverantör?
Branschens bästa support
Det vill vi ge våra kunder. Välkommen till ett supportgäng som kan fastighetsbranschen och som brinner för att hjälpa dig. Det bästa vi vet är att hjälpa dig upptäcka möjligheterna med DinHyresvärd.
Innovation, erfarenhet och stabilitet
Med Hogia DinHyresvärd får du ett fastighetssystem som ständigt utvecklas för att möta framtidens behov. Innovation är hjärtat i vår verksamhet. Lång branscherfarenhet och stabilitet gör dessutom Hogia DinHyresvärd till ett tryggt val.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
- Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
- Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
- Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
- Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
- Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
- Integrerad fakturering och lön minskar fel
- Skalerar efter verksamhetens storlek och behov
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 1 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen