Halo ITSM
vs
Flowfactory
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Allt-i-ett-lösning: Hantera ärenden, automatisera arbetsflöden och smidigt skapa rapporter på ett och samma ställe i kombination med en flexibel portal och chatt-bot för era slutanvändare och kunder.
Effektivitet genom AI: Utnyttja kraften i AI för att optimera serviceleveransen med smart kategorisering, prediktiv analys och självlärande funktioner.
Skalbarhet och lokal support: Anpassa systemet efter era behov och få stöd av en lokal partner som hjälper er genom hela resan.
Varför väljer man ert system?
- Snabbt och enkelt: bygg en applikation på bara 8 veckor
- Flexibelt: enkelt att justera och bygga om vartefter förutsättningarna ändras
- Säkert: används inom offentlig sektor och organisationer med höga säkerhetskrav
- Visuell och användarnära utveckling
Varför väljer man er som leverantör?
Vi på MSP Nordics – Er lokala partner för framgång
Vi träffar er gärna för en förutsättningslös diskussion över en kopp kaffe, där vi identifierar era behov och berättar mer om hur Halo kan lyfta er verksamhet.
Som er lokala partner är vi med er genom hela resan – från strategiska "best practices" och smidig implementering till löpande support på svenska. Vi står alltid nära våra kunder och hjälper dem att:
- Automatisera repetitiva arbetsuppgifter för ökad effektivitet.
- Standardisera processer för enhetlighet och skalbarhet.
- Chatt-bot och användarportal för maximal tillgänglighet och support.
- Skapa insiktsfulla rapporter och analyser som driver verkligt affärsvärde.
Låt oss visa hur vi kan hjälpa er att optimera verksamheten och ta er service till nästa nivå.
Varför väljer man er som leverantör?
- 100% fokus på användaren: Vi jobbar i små team och bygger applikationen tillsammans med den som kan era processer och behov allra bäst
- Erfarenhet: med 10 år på marknaden är Flowfactory beprövat i små såväl som stora kunder inom näringsliv och offentlig sektor
- Engagemang: Vi är ett svenskt bolag som alltid levererar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
Hur positionerar ni er på marknaden?
Användarvänlighet och snabb implementering: Halo erbjuder ett intuitivt gränssnitt som gör det enkelt för alla användare att snabbt komma igång.
Branschledande AI-integration: Halo är en av de få lösningarna på marknaden som fullt integrerar AI för att optimera och automatisering ärendehantering. Detta gör er att vara proaktiva, vilket gör att ni kan identifiera och lösa problem innan de påverkar användarna.
Skalbarhet och anpassning: Halo är utformat för att växa med företagen, oavsett om det handlar om små företag eller stora globala organisationer. Kan enkelt anpassas till olika behov och är integrerar smidigt med andra system som ex Microsoft, Google, Teams, Slack, TeamViewer, Facebook, Telia, Telenor Telavox och Fortnox.
Lokal support och expertis: MSP Nordics erbjuder lokal och mer personlig och anpassad service. Vi kommer gärna ut och träffar er för att verkligen förstå era behov, stort som smått.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Flowfactory var först i Norden med low-code. Vi har under 10 års tid utvecklat ett arbetssätt och teknologi som för utvecklaren och användaren nära varandra.
Med Flowfactory kan du snabbt och kostnadseffektivt skräddarsy lösningar som enkelt kan förändras i takt med hur er organisation utvecklas.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Automatisering av repetitiva arbetsuppgifter: Många företag spenderar onödigt mycket tid på manuella, repetitiva uppgifter som att kategorisera ärenden eller vidarebefordra förfrågningar. Detta leder till ineffektivitet och förlorad produktivitet.
Exempel: Ett genomsittligt svenskt företag som använder Halo och hanterar ca 100 supportärenden per vecka för att automatisera kategoriseringen och prioriteringen av ärenden reducerar tiden för manuella arbetsuppgifter med 40%.
Brister i övervakning och proaktivt arbete:Många företag reagerar först när problem uppstår, vilket leder till förlorad tid och förtroende. Halo AI-funktioner gör det möjligt för företag att identifiera och hantera problem innan de påverkar kunderna.
Exempel: Medelstort företag kan med hjälp av Halo förutse systemfel baserat på tidigare incidentdata. Genom att proaktivt åtgärda potentiella problem kunde företaget reducera sina driftstopp med 30%.
Komplexa IT-lösningar: Många organisationer använder olika system för olika delar av IT-hanteringen, vilket leder till ineffektivitet och svårigheter med integration och rapportering. Halo erbjuder en centraliserad plattform som integrerar alla funktioner i en och samma lösning.
Exempel: Företag med kontor på olika orter har möjlighet att enkelt få öveblick och centralisera sin service desk. Genom denna centralisering kan företaget förenkla sina processer, minska fel och förbättra rapporteringen.
Bristande insikter och rapportering: Många organisationer har svårt att få tillgång till insiktsfulla och användbara rapporter som kan hjälpa till att förbättra servicen. Halos smidiga rapporterings- och analysfunktioner ger företag möjlighet att skapa detaljerade, skräddarsydda rapporter som verkligen bidrar till beslutsfattandet.
Exempel: Genom att identifiera mönster i kundens behov kan företag i genomsnitt förbättra sina processer och förkorta svarstider med 20%.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi skapar användarnära verksamhetsapplikationer snabbt och kostnadseffektivt. Med Flowfactory kan du vara igång med en första version efter endast 8 veckor och verktyget kan enkelt modifieras varefter behoven i din organisation förändras.
Omdömen
Baserat på 1 omdömen
Baserat på 3 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.