EasyQuest
vs
Workly

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning

API uppsatt
Automatiska påminnelser
Automatiska rekommendationer
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys
API uppsatt
Automatiska påminnelser
Automatiska rekommendationer
Benchmarking
Chattfunktion
Färdiga mallar
Krypterad information
Segmentera data
SMS
Valbar design
Verktyg för statistik & analys

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt: Bygg din undersökning på några minuter
  • Svenska mallar: Spara tid med svenska mallar som utgångspunkt
  • Rapporter & analys: Professionella rapporter - snabbt och enkelt
  • Säkerhet: All kommunikation är krypterad med HTTPS/SSL

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Prisvärd: Kvalitet och funktionalitet kostar mindre hos oss
  • Exceptionell support: Genomsnittlig svarstid på 12 minuter
  • GDPR: Data i EU och tillgängligt personuppgiftsavtal
  • Nöjda kunder: Bra feedback från våra kunder

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

EasyQuest är ett norskt IT-företag som grundades 2011. Vi har under många år byggt upp ett starkt varumärke och har en rad stora kunder - allt från statliga myndigheter, kommuner till små och stora företag och organisationer. Med mer än 32 miljoner insamlade svar och 200 000 skapade undersökningar kommer vi att vara ett säkert val även för din organisation.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Kund- eller medarbetarnöjdhet, anmälan eller utvärdering – oavsett vad du söker kan du hitta svaren med EasyQuest. Spara tid med våra redigerbara mallar som innehåller relevanta frågor. Systemet genererar automatiskt grafiska framställningar av resultaten, vilket underlättar för dig att rapportera och analysera dina genomförda undersökningar.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 1 omdömen

Baserat på 2 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Easyquest erbjuder lösningar som mycket användarvänlig och som matchar vårt företags behov. De förstår värdet av bra samarbete och kundnöjdhet, och vi är särskilt nöjda med uppföljningen både före, under och efter genomfört ”undersökning”. Mycket samarbetsvilliga och lösningsorienterade.
Det är väldigt snyggt och enkelt att använda. Stödet för OSA är ett stort plus.
Analysen och stödet för att genomföra förbättringar. Sen överlag känns Workly väldigt enkelt och smidigt att använda.

Omdömen

Nackdelar

Tyvärr, ingen data än.

Små saker bara, dom har varit väldigt lyhörda och lyssnat på våra synpunkter.
Det enda jag kan tänka på är att det funnits några mindre buggar. Men så är det ju med alla system och det känns som de hanterat det på ett bra sätt.

EasyQuest

EasyQuest

Läs mer om EasyQuest

Workly

Workly

Läs mer om Workly

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site