Datakvalitet
vs
ZignSec
Företagsstorlek
Antal anställda
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Plattform
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Prisinformation
Gratis testperiod
Pris från
Priset är...
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från
€ 100 / month
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Produktfunktionaliteter i Compliance-system
API
Automatiska notiser
Backgrundskontroller
Bevakningslista
Färdiga regelverk
ID identifikation
Onboarding
PEP identifieringar
Riskbedömningar
Uppdateringar i realtid
API
Automatiska notiser
Backgrundskontroller
Bevakningslista
Färdiga regelverk
ID identifikation
Onboarding
PEP identifieringar
Riskbedömningar
Uppdateringar i realtid
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
- Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
- Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder
Varför väljer man ert system?
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
- Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
- Mycket nöjda kunder
- Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet
Varför väljer man er som leverantör?
Tyvärr, ingen data än.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Vi har process och kvalitetssystemverktyg som är lätta att konfigurera efter kunden verksamhet och behov
- Egenutvecklad app med specialanpassade QR koder för bl.a. maskin och utrustningsunderhåll
- Ett av marknadens bästa dokument- och avvikssystem med ett integrerat processverktyg
- Enkelt och användarvänligt gränssnitt så medarbetare upplever det intuitivt att använda och hittar direkt det som är viktigt i vardagen
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Baserat på 9 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdömen
Fördelar
Oppfølgingen fra konsulentene til å få hjelp til å utforme systemet selv
Enkelt å implementere og ta i bruk på en gang. Enkelt å konfigurere for å gjøre egne tilpasninger for sin bedrift. Modulene linker mot hverandre slik at man har referanser/henvisninger på tvers av "arbeidsområder". Alt er koblet sammen. Rask support. Krever ikke mye opplæring
Smidigt och enkelt att samarbeta. Bra support
Väldigt smidigt att integrera och fungerat som en dröm
Omdömen
Nackdelar
At det var noen bugs, spesielt i begynnelsesfasen
Layout og rapporter er OK men kan forbedres.
Svårt att säga. Vår integration till BankID via Zignsec har varit enkel och fungerat smidigt. Någong gång ibland kan BankID ha störning men Zignsec bukar då vara snabba med information.