Microbizz
vs
Datakvalitet

Microbizz

Datakvalitet
Tyvärr, ingen data än.
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Avvikelsehantering
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Microbizz skapar värde på följande sätt:
- Alla moduler delar data och fungerar sömlöst tillsammans
- Skalbar och flexibel plattform som växer med er
- Användarvänlig mobilapp för enkel registrering i fält
- Minskar administration och sparar tid
- Stödjer hög kvalitet och bra dokumentation
- Lämplig för field service, bygg, service och försörjning
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
- Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
- Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder
Varför väljer man er som leverantör?
Microbizz är en stark partner för er digitalisering:
- Lösning skräddarsydd efter era specifika behov
- Lokal support och rådgivning
- Personlig onboarding och utbildning av ert team
- Löpande utveckling baserad på kundfeedback
- Fokus på långvariga relationer och verkligt värde
Varför väljer man er som leverantör?
- Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
- Mycket nöjda kunder
- Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet
Hur positionerar ni er på marknaden?
Microbizz positionerar sig som marknadsledare inom digital arbetsstyrning genom att erbjuda skräddarsydda lösningar till varje enskild kund. Den danskutvecklade plattformen kombinerar djup branschförståelse med innovativa möjligheter, så att kunderna får exakt de moduler och funktioner som passar deras arbetsprocesser.
Microbizz arbetar nära kunderna och erbjuder lokal support för att säkerställa att systemet anpassas efter behoven och skapar största möjliga värde.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Vi har process och kvalitetssystemverktyg som är lätta att konfigurera efter kunden verksamhet och behov
- Egenutvecklad app med specialanpassade QR koder för bl.a. maskin och utrustningsunderhåll
- Ett av marknadens bästa dokument- och avvikssystem med ett integrerat processverktyg
- Enkelt och användarvänligt gränssnitt så medarbetare upplever det intuitivt att använda och hittar direkt det som är viktigt i vardagen
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Ger komplett överblick över alla uppgifter, projekt och resurser
- Minimerar manuellt pappersarbete och administrativa uppgifter
- Effektiv tidsregistrering och planering av medarbetare och rutter
- Hög kvalitet och spårbar dokumentation med digitala checklistor
- Förbättrar samarbetet mellan kontor och fält med synkronisering i realtid
- Enkel åtkomst till data via mobilapp, även offline
- Integrerad fakturering och lön minskar fel
- Skalerar efter verksamhetens storlek och behov
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.
Omdömen
Baserat på 6 omdömen
Baserat på 13 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen