TimeLog PSA
vs
ClickUp

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Från 99 k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

fr 5$/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Projekthanteringsverktyg

Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering
Dokumenthantering
Egenkontroller
Fakturaunderlag
KMA-stöd
Kundtillgång för projektstatus
Leverantörsfaktura
Materialrapporter
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering

Produktfunktionaliteter i Projektledningssystem

Analys & Rapporter
API
Färdiga mallar
Fillagring
Ganttschema
Integreringsmoduler
Kalendersynkronisering
Kanban
Milstolpar
Notiser
Obegränsade projekt
Prioriteringsordning
Styr behörighet
Tidslogg
Tilldela uppgifter
Analys & Rapporter
API
Färdiga mallar
Fillagring
Ganttschema
Integreringsmoduler
Kalendersynkronisering
Kanban
Milstolpar
Notiser
Obegränsade projekt
Prioriteringsordning
Styr behörighet
Tidslogg
Tilldela uppgifter

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Smidig tidrapportering

Du har tillgång till smidig mobilapp, start- och stoppur i desktop-appen, överblick i tidrapporten online och automatisk tidsregistrering via kalendern i Outlook.

Automatiserad fakturering

Du skapar faktura- och löneunderlag blixtsnabbt och för enkelt över dem till dina ekonomi- och lönesystem.

Kraftfull resursplanering

Du får insikt i kommande projekt och kan använda resurserna bättre, samtidigt som du slipper onödig administration.

Stenkoll på alla nyckeltal

Du följer alla viktiga projekt-KPI:er i realtid och kan agera i tid för att vända en negativ utveckling.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • TimeLog är Skandinaviens ledande leverantör av system för professional services automation (PSA).
  • Att välja rätt system för din verksamhet handlar om mer än smarta funktioner. Med TimeLog får du både ett system i världsklass och en partner du kan lita på i vått och torrt.
  • Mer än 1500 företag och 25 000 konsulter förlitar sig på oss.
  • TimeLog har mer än 20 års erfarenhet av att hjälpa konsultföretag bli mer effektiva och lönsamma.
  • Vår svensktalande support är tillgänglig alla vardagar kl 8–16.
  • Du kan komma i gång med TimeLog på en enda dag med hjälp av vårt svensktalande implementationsteam.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

TimeLog är ett system för professional services automation (PSA), 100 % skräddarsytt för konsultföretag och interna konsultteam med 20-200 användare. Vi har hjälpt våra kunder bli mer effektiva och lönsamma i mer än 20 år.

Kärnan i vårt system är tidrapportering, och du kan sedan välja att utöka med den funktionalitet du behöver.

TimeLog har standardintegrationer till de ledande ekonomi- och lönesystemen i Sverige. Det finns även ett öppet API som gör det möjligt att enkelt föra över data till andra system.

Vi satsar stora resurser på att ständigt vidareutveckla vårt system – och vi ser till att alltid vara tillgängliga för våra kunder och hjälpa dem optimera sina processer. Hos TimeLog är du mer än en kund i mängden.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med TimeLog kan du:

* Minska tiden du lägger på lönehantering och fakturering.

* Öka den ekonomiska kontrollen över dina projekt.

* Få en enda källa till sanning för hela företaget.

* Ge medarbetarna ett användarvänligt system för tidrapportering och kostnadsredovisning.

* Få en prisvärd lösning som integrerar till dina befintliga system.

* Fakturera projekt enligt flera olika prismodeller.

* Testa helt utan kostnad i 30 dagar.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Min favoritplattform för projektledning.
Vi använder TimeLog för att hantera vår tid och ekonomi. Kontrollerar övertid och registrerar semestertid. Enkelt att använda. Bra integration med Jira.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Det finns inget att ogilla med TimeLog. Systemet har förenklat hur jag hanterar projekt, tid och budget. Plattformen är enkel att använda, även för nya användare.
Lätt att registrera och hantera tid som ligger utanför vårt Jira-omfång. Lätt att använda när du har semester att registrera. Gör det även möjligt att se ackumulerad övertid.

Tyvärr, ingen data än.

TimeLog PSA

TimeLog

Läs mer om TimeLog PSA

ClickUp

ClickUp

Läs mer om ClickUp

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site