Summera Support
vs
Salesforce
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
695 kr/mån
750kr/mån/anv
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Varför väljer man ert system?
Möjliggör tillväxt. Med Salesforce får du ett användarvänligt och skalbart system som hjälper din affär att växa.
Användarvänligt. Salesforce ett av världens mest älskade CRM-system just för att det är enkelt att arbeta i.
Kunden i centrum. I Salesforce kan du samla information om dina kunder från flera olika system, vilket förenklar vardagen för såväl säljare, kundservice och marknadsavdelningen.
Varför väljer man er som leverantör?
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
Varför väljer man er som leverantör?
Trygghet. Ett och samma team som följer dig hela vägen – från start till support.
Innovation. På Releye vågar vi ifrågasätta gamla mönster för att skapa nya digitala lösningar.
Engagemang. Vårt engagemang är det som förenar oss och utgör drivkraften i företaget. Vi är en lyhörd organisation som alltid genomför det vi tar oss an.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.
Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det bästa från två världar. Salesforce är en världsledande plattform för kundrelationer och tillsammans med Releye som partner hjälper vi svenska företag att lyckas med sina CRM-initiativ.
Från ax till limpa. På Releye arbetar vi med hela processen, från förstudie, analys och genomförande till support och förvaltning.
Framgång. Vi ger stöd i er digitala utveckling för att få er att växa och göra smartare affärer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
En bild av kunden. Genom att anpassa Salesforce efter er verksamhet kan vi göra medarbetarnas vardag enklare och samla all information på ett och samma ställe trots att data finns på flera ställen.
Skalbarhet. Tillsammans skapar vi en skalbar plattform för tillväxt och ökad försäljning. Plattformen blir grunden för alla era kundnära aktiviteter och processer.
Effektivitet. Med Salesforce kan vi automatisera och digitalisera arbetsuppgifter som tar tid och är tråkiga att göra.