HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Populum eller Wittyfit

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Från 39 SEK per medarbetare.
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Priset beror på antal användare.
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Hos Populum får du:

  • Sammanhängande resultat i teamet: Möjliggör att ha teambaserade förbättringsdialoger.
  • Återkommande frågor: Att ställa samma frågor för hela team gör att man kan arbeta med trender och utveckling över tid. Fördjupningsfrågor läggs enkelt in som tilläggsfrågor.
  • Transparens och öppenhet: Eftersom alla i organisationen är delaktiga i att ge feedback och få tillgång till mätresultat, insikter och rekommendationer skapas en känsla av delaktighet och medarbetaransvar för förbättringar.
  • Resultat i organisationens egen Powerpoint-design: Gör det enkelt och flexibelt för cheferna att använda mätresultaten i sina befintliga möten.
  • Marknadsledande analytics (inklusive AI av alla textkommentarer): Ger en tydlig bild över nuläget i organisationen och var ledningen bör rikta ett större fokus.
  • Personliga förbättringsrekommendationer till varje medarbetare: Alla medarbetare får något konkret tillbaka som de kan använda i sin utveckling och självledarskap.
  • Populum fungerar att använda i alla enheter (dator, mobil, iPad): Utan krav på installation.

Med ett gemensamt sätt att mäta medarbetarengagemang som kommer till roten med medarbetares uppfattningar skapas ett övergripande och gemensamt sätt att förstå resultat, oavsett språkbarriärer, gränser och lokaliteter.

Med omfattande insikter kan analyser direkt omsättas till åtgärder som skapar värdefull avkastning på era insatser med högre engagemang och produktivitet som resultat.

Omfattande verktyg för analyser ger en tydlig bild över nuvarande styrkor och förbättringsområden ur flera perpsketiv som: organisations, socio-, och biologiska perspektiv.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Populums robusta plattform är byggd för att göra det enkelt och smidigt att samla hela organisationen runt de viktigaste fokusområdena. Plattformen vidareutvecklas ständigt med den senaste teknologin, relevant forskning, våra kunders input och branschens utveckling.

Populums kunder får ett customer success team som bryr sig om kundens utvecklingsresa.

Många av våra kunder finns i större organisationer. Plattformen fungerar smidigt för både kontorsarbetare och i "deskless" miljöer.

Vår medarbetarundersökning/pulsmätning finns för närvarande på 27 språk.

Wittyfit är utvecklat ur vetenskapliga principer för att skapa riktig och hållbar förändringar inom konfigurerbara nyckelområden hos organisationer. Detta har satt förväntningar på användarvänligheten med ett resultat som både är snyggt men framförallt enkelt att använda.

Funktionalitet är ständigt under vidareutveckling för att säkerställa en hög användningsgrad hos kontorsarbeter och deskless-workers. Detta görs genom att vi ständigt för en dialog med kunder, akademin, marknaden och är lyhörda för teknisk utvecklingar.

Vi har stor erfarenhet av att jobba med företag som är globala i sin placering med ett kompetent och dedikerat team av customer sucess agenter som kan säkerställa er framgång på kort-, samt lång sikt.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Våra kunder använder plattformen för olika ändamål, bland annat för att:

  • Öka välbefinnande och engagemang
  • Få medarbetare att stanna längre
  • Förstå och förbättra medarbetarupplevelsen
  • Stärka medarbetares självledarskap
  • Arbeta med rätt ledarskapsbeteenden
  • Förflytta ansvar och ägarskap av förändring till teammedlemmar
  • Samutveckla kulturen
  • Stärk employer brand inifrån organisationen
  • Förutse sjukskrivningar och när medarbetare säger upp sig
  • Framgångsrikare transformationsinitiativ
  • Stärk tvärfunktionella och virtuella team
  • Högre produktivitet

När Wittyfit implementeras i organisationer märks förbättring i medarbetarengagemang. Detta tar sig form genom medarbetares egna uttryckta nöjdhet över sin arbetsgivare, ökade möjligheter för samarbete, samt mindre stress och negativitet. Förbättring på dessa områden har lett till högre produktivitet och lägre personalomsättning.

Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning

  • API uppsatt:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Automatiska rekommendationer:
    Ingår
  • Benchmarking:
    Ingår
  • Chattfunktion:
    Går att lägga till
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Krypterad information:
    Ingår
  • Segmentera data:
    Ingår
  • SMS:
    Ingår
  • Valbar design:
    Ingår
  • Verktyg för statistik & analys:
    Ingår
  • API uppsatt:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Automatiska rekommendationer:
    Ingår
  • Benchmarking:
    Ingår
  • Chattfunktion:
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Krypterad information:
    Ingår
  • Segmentera data:
    Ingår
  • SMS:
    Ingår
  • Valbar design:
  • Verktyg för statistik & analys:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar

  • AI-assistans:
    Ingår
  • API Technical support:
    Ingår
  • Automatiska utskick:
    Ingår
  • Employee Net Promoter Score (eNPS):
    Ingår
  • Feedback:
    Ingår
  • Forskningsbaserade frågor:
    Ingår
  • Förslag till åtgärder:
    Ingår
  • Ge beröm:
    Ingår
  • Heatmap Analys:
    Ingår
  • Kontinuerligt pulsmätning:
    Ingår
  • KPI:s/ NYCKELTAL:
    Ingår
  • NPS benchmarks:
    Ingår
  • Olika språk:
    Ingår
  • Realtids data:
    Ingår
  • Synk av personaldata:
    Ingår
  • AI-assistans:
  • API Technical support:
    Ingår
  • Automatiska utskick:
    Ingår
  • Employee Net Promoter Score (eNPS):
    Ingår
  • Feedback:
    Ingår
  • Forskningsbaserade frågor:
    Ingår
  • Förslag till åtgärder:
    Ingår
  • Ge beröm:
    Ingår
  • Heatmap Analys:
    Ingår
  • Kontinuerligt pulsmätning:
    Ingår
  • KPI:s/ NYCKELTAL:
    Ingår
  • NPS benchmarks:
    Ingår
  • Olika språk:
    Går att lägga till
  • Realtids data:
    Ingår
  • Synk av personaldata:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelt att få våra medarbetare ute i butikerna att delta i våra kvartalspulsar. Bra stöd för cheferna direkt i plattformen att jobba med förbättringar.
Att som ny chef få tillgång till vad medarbetarna har för upplevelse av sin arbetsplats. Jag kan direkt börja jobba med förbättringar tillsammans med mina team.

Nackdelar

I början saknade vi stöd för pappersenkäter men det löstes mycket bättre med QR-koder.
Kommer inte på något just nu.

Tyvärr, inga omdömen än.

Populum

Populum