HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
original (1).png

Telavox Kontaktcenter

Telavox

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Telavox Kontaktcenter?

Telavox Contact Center är en avancerad mjukvarulösning som erbjuder omfattande omnichannel-funktionaliteter för effektiv kundinteraktion. Plattformen integrerar olika kommunikationskanaler, inklusive telefoni, chatt och e-post, vilket gör det möjligt för företag att hantera och svara på kundförfrågningar över flera kanaler. Genom att använda Telavox Contact Center kan företag skapa en sömlös och enhetlig kundupplevelse oavsett vilken kanal kunderna väljer.

Vilka passar Telavox Kontaktcenter för?

Omnichannel-funktionerna möjliggör smidig övergång mellan olika kommunikationskanaler, vilket ger företag flexibilitet och effektivitet i hanteringen av kundinteraktioner. Denna mjukvarulösning är idealisk för företag som strävar efter att optimera sin kundservice och erbjuda en högkvalitativ och enhetlig upplevelse över alla sina kundkontaktpunkter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
11-500+

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Känner du till Telavox Kontaktcenter?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Telavox Kontaktcenter förekommer inom följande kategorier

Telavox Kontaktcenter produktfunktionaliteter

Omnichannel

Analys och Rapportering

Ingår

Enhetlig Kundkommunikation över Kanaler

Ingår

Integration av Flera Kommunikationskanaler

Ingår

Rikt Innehåll

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.