HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Busy by 24SevenOffice

Busy by 24SevenOffice

24SevenOffice

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Busy by 24SevenOffice?

Busy by 24SevenOffice förenklar tidrapportering och förbättrar kontrollen. Busy erbjuder en helt ny syn på tidrapportering, med val mellan kalendervisning, tidslinje och stämpelklocka.

Visuell tidrapportering i kalender med "drag and drop", det aldrig varit lättare att planera och rapportera timmar.

Tidslinjevy, lägg till en beskrivning, välj projekt och arbetstyp – sedan registreras timmen.

Med tidrapporteringssystemet online och mobilt blir det naturligt att rapportera timmar mer regelbundet.

Checka in med stämpelklocka, registrering snabbt med sin egen kod.

Busy är integrerat med Office 365 och Google Kalender. Genom att koppla din kalender till Busy kan du registrera dina timmar automatiskt.

I totalöversikten kan du se när medarbetare är tillgängliga och timmar attesteras enkelt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500+

Mobilapp

Finns det mobilapp?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVNOEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
0-149 SEK

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här

Recensioner & Omdömen om Busy by 24SevenOffice

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Kan verkligen rekommendera Busy

ProjektansvarigLitet företagVerifierad personSverigeSeptember 2022

Vad gillar du mest?

Toppen service och support! Väldigt användarvänligt och lätt att förstå hurd det fungerar

Vad gillar du minst?

Det tog ett tag att implementera systemet och det finns ett antal funktioner som vi inte använder eller behöver.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Nu har vi koll på kostnader på ett helt annat sätt än tidigare

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Busy by 24SevenOffice förekommer inom följande kategorier

Busy by 24SevenOffice produktfunktionaliteter

Tidrapporteringssystem

Analysverktyg för optimering

Ingår

Arbetstidsschema

Ingår

Attestering

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flex registrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Projektredovisning & rapportering

Ingår

Rapportering

Ingår

Underlag till lön

Ingår

Tidrapportering app

Arbetstidsscheman

Ingår

Attestering

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flexregistrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Löneunderlag

Ingår

Projektredovisning

Ingår

Statistik och rapporter

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 9000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.