
Testa systemguiden
Gör som 6000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är Busy by 24SevenOffice?
Busy by 24SevenOffice förenklar tidrapportering och förbättrar kontrollen. Busy erbjuder en helt ny syn på tidrapportering, med val mellan kalendervisning, tidslinje och stämpelklocka.
Visuell tidrapportering i kalender med "drag and drop", det aldrig varit lättare att planera och rapportera timmar.
Tidslinjevy, lägg till en beskrivning, välj projekt och arbetstyp – sedan registreras timmen.
Med tidrapporteringssystemet online och mobilt blir det naturligt att rapportera timmar mer regelbundet.
Checka in med stämpelklocka, registrering snabbt med sin egen kod.
Busy är integrerat med Office 365 och Google Kalender. Genom att koppla din kalender till Busy kan du registrera dina timmar automatiskt.
I totalöversikten kan du se när medarbetare är tillgängliga och timmar attesteras enkelt.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Fakturering
Kan man fakturera tid direkt i systemet?Del av affärssystem
En egen produkt eller del av ett affärssystem?E-signatur
Kan man signera direkt i tidrapporteringssystemet?Arbetsschema
Kan man skapa arbetsschema i systemet?System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Toppsystem inom Tidrapporteringssystem
Omdömen om Busy by 24SevenOffice
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Toppen service och support! Väldigt användarvänligt och lätt att förstå hurd det fungerar