Akita förekommer inom följande kategorier
Vad är Akita?
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?
1-500
Support
Hur kan ni kontakta leverantören?
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?
Ja
Nej
Pris från
Listpris från leverantör:
Get Started for $99/month
Språk
På vilka språk finns systemet?
EN
Geografiskt område
Var finns vi någonstans?
Global
Vad tycker andra om systemet?
Recensioner & Omdömen om Akita
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
COO•
Litet företag (11-100)•
Verifierad person•
Sverige•
Maj 2023
Vad gillar du mest?
Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.
Vad gillar du minst?
Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Akita löser?
Automatisering av processer, inte bara på vår Customer Success-avdelning, men också andra delar av företaget. Kontroll på Customer Success avdelningen, 360-graders kundvy, kundsegmentering och en utökad förmåga att kunna skräddarsy en process för varje kundsegment.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Jobbar du
för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här
Akita förekommer inom följande kategorier
Akita produktfunktionaliteter
Customer Success System
Automatiska analyser och rapporter
Automatiska Call to Actions
Customer 360
Customer Health Scores
Dashboard
Erbjuder egen Customer Success Manager
Integreringsmoduler
Playbook
Räknar ut kundbortfallsrisk
Synkronisering med E-mail
Passar detta
systemet mig?
Gör som 19000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
