Populum
vs
Yesbox
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
Från 39 S...
Max 42 kr...
Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Hos Populum får du:
- Sammanhängande resultat i teamet: Möjliggör att ha teambaserade förbättringsdialoger.
- Återkommande frågor: Att ställa samma frågor för hela team gör att man kan arbeta med trender och utveckling över tid. Fördjupningsfrågor läggs enkelt in som tilläggsfrågor.
- Transparens och öppenhet: Eftersom alla i organisationen är delaktiga i att ge feedback och få tillgång till mätresultat, insikter och rekommendationer skapas en känsla av delaktighet och medarbetaransvar för förbättringar.
- Resultat i organisationens egen Powerpoint-design: Gör det enkelt och flexibelt för cheferna att använda mätresultaten i sina befintliga möten.
- Marknadsledande analytics (inklusive AI av alla textkommentarer): Ger en tydlig bild över nuläget i organisationen och var ledningen bör rikta ett större fokus.
- Personliga förbättringsrekommendationer till varje medarbetare: Alla medarbetare får något konkret tillbaka som de kan använda i sin utveckling och självledarskap.
- Populum fungerar att använda i alla enheter (dator, mobil, iPad): Utan krav på installation.
Varför väljer man ert system?
Som kund vill du:
- Ta del av lång undersökningserfarenhet kombinerat med kunskap om ledarskap och kommunikation
- Koppla insikter från mätningen till hur resultaten skapas.
- Få hög svarsfrekvens med relevanta frågor och påminnelser via både SMS och email.
Som kund tycker du att det är viktigt:
- med uppföljning och bra analys samt resultat med jämförbarhet
- med relevanta referensvärden och användbara råd
- med hög nivå på kundservice
- att kunna lägga till moduler efterhand med funktioner som medarbetarsamtal, kompetensanalys, drivkraftsanalys eller 360°-feedback
Varför väljer man er som leverantör?
Populums robusta plattform är byggd för att göra det enkelt och smidigt att samla hela organisationen runt de viktigaste fokusområdena. Plattformen vidareutvecklas ständigt med den senaste teknologin, relevant forskning, våra kunders input och branschens utveckling.
Populums kunder får ett customer success team som bryr sig om kundens utvecklingsresa.
Många av våra kunder finns i större organisationer. Plattformen fungerar smidigt för både kontorsarbetare och i "deskless" miljöer.
Vår medarbetarundersökning/pulsmätning finns för närvarande på 27 språk.
Varför väljer man er som leverantör?
- Bygger på vedertagen praxis och teknisk innovation
- Flexibla med hög servicenivå
- Medarbetarna på Yesbox har lång erfarenhet från att ställa frågor och att jobba med ledarskap
- Är både bekräftat snabba och lätta att jobba med
Hur positionerar ni er på marknaden?
VÄLBEFINNANDE OCH ENGAGEMANG: Säkra era medarbetares och ledares möjlighet att prestera
Prestation går hand i hand med välbefinnande och engagemang. Med Populum-plattformen känner ni till era medarbetares och ledares nuvarande status och kan involvera hela organisationen i ständiga förbättringar. Vidta effektiva åtgärder med störst inverkan att öka välbefinnande och engagemang.
ORGANISATIONSKULTUR: Släpp fram styrkan i er organisationskultur
Möjliggör för era medarbetare och ledare att uppnå sin fulla potential genom att säkra att organisationskulturen främjar prestation. När du använder Populum-plattformen mäter ni er kultur regelbundet och får viktiga insikter och rekommenderade effektiva förbättringsåtgärder.
TRANSFORMATION: Säkerställ att era transformationsprojekt är framgångsrika
De flesta transformationsprojekten misslyckas fortfarande. En kritisk del av att lyckas är att se till att människor tar ägarskap och arbetar enligt det nya sättet. När du mäter hur dina medarbetare och ledare upplever ert transformationsinitiativ i Populum-plattformen vet du vad som fungerar bra, hur du bör rikta om fokus och var du måste lägga till mer stöd.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Forskningsbaserat - fokus på neuroledarskap
- Sätter uppföljningen i centrum
- Användbara råd och snabb kundservice
- Unika referensvärden
- Vy efter behörighet
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Våra kunder använder plattformen för olika ändamål, bland annat för att:
- Öka välbefinnande och engagemang
- Få medarbetare att stanna längre
- Förstå och förb ättra medarbetarupplevelsen
- Stärka medarbetares självledarskap
- Arbeta med rätt ledarskapsbeteenden
- Förflytta ansvar och ägarskap av förändring till teammedlemmar
- Samutveckla kulturen
- Stärk employer brand inifrån organisationen
- Förutse sjukskrivningar och när medarbetare säger upp sig
- Framgångsrikare transformationsinitiativ
- Stärk tvärfunktionella och virtuella team
- Högre produktivitet
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Få stöd i både verksamhetsutveckling och arbetsmiljöarbete.
- Utveckla, attrahera och behålla medarbetare.
- Förstå utmaningar i tid
- Kontinuerligt arbete med insikter för ständig utveckling.