SAP SuccessFactors
vs
LeadDesk

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Workforce management system

Analysverktyg
Avtalshantering
KPI:er
Lönehantering
Prognoser
Rapporter
RTA hantering
Schemaläggning
Strategiplaneringar
Tidsrapportering
Analysverktyg
Avtalshantering
KPI:er
Lönehantering
Prognoser
Rapporter
RTA hantering
Schemaläggning
Strategiplaneringar
Tidsrapportering

Omdömen

Baserat på 3 omdömen

Baserat på 2 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Möjligheten till ett kraftfullt system där vi har möjlighet att, i den takt vi önskar, digitalisera och samla de processer som hör ihop och som samverkar.
Moduläritet och heltäckande.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Ett stort och komplett som ska stödja många kunders behov kan upplevas mindre innovativt än en mindre uppstickare.
Det tog tid att implementera SAP men det beroende även på oss. Det som jag skulle vilja se är att SAP börjar bli lite mer i framkant när det gäller att digitalisera HR. Har enligt mig varit väldigt framgångsrika i skapa moderna lösningar med funktionaliteter som uppskattats men utvecklingen har avtagit med åren, enligt mig.
kundtjänst och luriga avtal
Detta är inte samma företag som för 5 år sedan. Väldigt luriga avtal och system: Om du köper något så läggs det till direkt, tar du bort något så fortsätter dem fakturera trots att den är borttagen ur systemet och kunden inte använder det, du måste skriftligt meddela dem 2 veckor innan nästa månad. Varje månad (utan undantag) fakturera dem för mycket, som är både tid och energi krävande att försöka rätta. Dem tar betalt per konto, inte antal inloggad agenter. Admin kontot är 1000 SEK extra. Dem tar tusentals kronor betalt för antal nummer ni ringer, och en dialer kostar 1000 KR i månaden. Telefonnummer är låsta i 6 månader. Du kan få allt detta inkluderat, för en bråkdels kostnad hos konkurrenter som faktiskt svarar och bryr sig om sina kunder.

SAP SuccessFactors

SAP SuccessFactors

Läs mer om SAP SuccessFactors

LeadDesk

LeadDesk

Läs mer om LeadDesk

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site