HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Any4m eller RMT+ Ärendehantering

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Vår användarvänliga molnplattform är sömlöst integrerad med Microsoft Azure & Office 365 från start och kan nås via Teams, Intranät eller valfri webbläsare.
  • Möjlighet till enkel integration med existerande system via standardiserade API:er skapar förutsättningar för innovation, effektiviseringar och ständiga förbättringar.
  • Ren paketerad SaaS-molntjänst till en fast månadskostnad, ingen extra licenskostnad per användare tillkommer.
  • Intuitivt gränssnitt som möjliggör smart samarbete mellan tvärfunktionella team och samtidigt minimerar utvecklingskostnader och kostnadskrävande konsultprojekt.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Gedigen erfarenhet inom informationshantering, applikationsutveckling och en passion för modern teknik.
  • Medarbetare med stort verksamhetskunnande och en förmåga att snabbt förstå verksamhetens behov och utmaningar för att effektivt kunna adressera dessa med smarta och kostnadseffektiva kreativa lösningar.
  • Nära samarbete med våra kunder, alltid med användarvänlighet i fokus.
  • Övertygade om att varje förbättrad process är ett framsteg som driver resultat och verkligt värde.
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med Any4m skapas samsyn i verksamheten för ökad möjlighet till att snabbt ställa om och genomföra förändringar. Strategin länkas ihop med den dagliga verksamheten och befintliga processer och ledningssystem omvandlas enkelt till en modern digital, levande och transparent applikation.

Any4m ser till att tvärfunktionella team med olika expertisområden kan samarbeta agilt och utan komplexitet för både dagligt stöd och effektiv verksamhetsutveckling. Automatiserade processer, arbetsflöden och färdiga anpassningsbara formulär skapar också processefterlevnad och spårbarhet samt minimerar repetitivt arbete och frigör tid till ständiga förbättringar och det som verkligen skapar mervärde.

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Processhanteringssystem

  • API:
    Ingår
  • Arbetsfördelning:
  • Automatiska notiser:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörigheter:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Processkartor:
    Ingår
  • Standardiserade symboler:
    Ingår
  • API:
    Ingår
  • Arbetsfördelning:
    Ingår
  • Automatiska notiser:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörigheter:
  • Dashboard:
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Processkartor:
    Ingår
  • Standardiserade symboler:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Uppskattar flexibiliteten med systemet, användarvänligheten och möjligheten till ett kostnadseffektivt systemstöd. Att kunna utveckla formulär och funktioner utan att vara beroende av konsulthjälp är ovärderligt.
Uppskattar flexibiliteten med systemet, användarvänligheten och möjligheten till ett kostnadseffektivt systemstöd. Att kunna utveckla formulär och funktioner utan att vara beroende av konsulthjälp är ovärderligt.

Nackdelar

Formulären kan upplevas lite stela, hade uppskattat möjligheten till att variera med färger och andra typsnitt.
Formulären kan upplevas lite stela, hade uppskattat möjligheten till att variera med färger och andra typsnitt.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Nackdelar

Saknar information

RMT+ Ärendehantering

RMT