Reda
vs
Rillion

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

4 kr/dokument

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i EFH-system

AI-kontering
Automatiserad fakturaskanning
Avvikelsehantering
Digital attestering
Matchning mot inköpsordrar
Rapportering och analys
Smart sökning
AI-kontering
Automatiserad fakturaskanning
Avvikelsehantering
Digital attestering
Matchning mot inköpsordrar
Rapportering och analys
Smart sökning

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Företag väljer att hantera sina leverantörsfakturor och kvitton i Reda för att:

🤷‍♂️ Det är mycket enklare och smidigare med Redas grymma tolkning

⌛️ Spara tid och resurser genom automatisering

✅ Attesten är både enkel och kraftfull

💰 De inte äger banken och därför vill hitta ett system som tar rimligt betalt

Reda har också grymma funktioner för redovisningsbyråer, koncerner och företag som jobbar med projekt.

... och integrerar med alla de främsta ekonomisystemen på marknaden såsom Fortnox, Visma (eEkonomi, .net, Administration), Bjorn Lunden, Pyramid, Garp etc. och lirar utmärkt ihop med många system för projektredovisning såsom Fieldly, Projektportalen, Infobric etc.

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

AI, Automatisering osv. i all ära, men det är personerna bakom det som faktiskt spelar störst roll. Det tycker i alla fall vi på Reda. Därför håller vi alltid fanan högt när det kommer till service och support – vi finns där för att hjälpa dig när du behöver det.

Så förutom en grym produkt som kommer underlätta din hantering av leverantörsfakturor så får du med Reda också:

  • En ordentlig onboarding där vi hjälper dig igång med allt
  • Tillgång till ett bra hjälpcenter med allt du behöver veta om Reda
  • Kontakt med vår fantastiska customer success som alltid finns där för dig

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Reda är den lilla uppstickaren med de stora ambitionerna och är det självklara alternativet till de stora drakarna på marknaden. Redas moderna och användarvänliga system används redan idag av tusentals bolag i Sverige, Norge och Tyskland, hos allt från den lilla bostadsrättsföreningen till börsnoterade miljardbolag och används flitigt hos redovisningsbyråer och projekt-tunga bolag med höga krav på automation.

Hos alla som behöver en smidigare hantering av leverantörsfakturor helt enkelt ✌️😄

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Företag som idag använder sig av Reda hade tidigare en rad olika utmaningar som Reda hjälpt dem att hantera. Några exempel på detta är:

  • De ville minimera det administrativa arbetet kopplat till hantering av leverantörsfakturor där Redas tolkningsmotor nu städar undan det mesta.
  • De hanterar stora mängder fakturor, antingen som redovisningsbyrå, koncern eller större bolag och får nu med Reda en tydlig översyn och kan enkelt växla mellan bolag eller hantera alla fakturor i en vy.
  • De var trötta på att sitta och knappa och kan med Reda nu automatisera i stort sett all hantering, från tolkning och validering, via kontering och attest till inskick till ekonomisystemet.
  • De behövde en bättre attestfunktion där Redas lösning är både enkel, pedagogisk men också flexibel och möter de flests behov.
  • De jobbar med mycket projektredovisning och var trötta på att projektmärka fakturor manuellt där Reda nu per automatik plockar ut projektet från fakturan och säkerställer att det läses in korrekt i ekonomisystemet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Baserat på 9 omdömen

Baserat på 0 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Fantastiskt verktyg, underlättar otroligt mycket hanteringen av leverantörsfakturor. Sparar oss onödig tid med den manuella hanteringen och vi får mer tid att kunna analysera rapporter och kundvård. Mycket bra support, svarar och hjälper till för att hitta bästa lösningen.
Automatisering, digitalisering, kundkontakt och rådgivning.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Det finns fortfarande viss problem med att tolka vissa fakturor.. så det finns förbättringspotential.
Pappersarbete och manuellt arbete som endast tar tid och inte är så givande.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site