HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Lime CRM eller Flowfactory

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:från 600 kr per månad och användare
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
  • Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
  • En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
  • Snabbt och enkelt: bygg en applikation på bara 8 veckor
  • Flexibelt: enkelt att justera och bygga om vartefter förutsättningarna ändras
  • Säkert: används inom offentlig sektor och organisationer med höga säkerhetskrav
  • Visuell och användarnära utveckling
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
  • Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
  • Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
  • 100% fokus på användaren: Vi jobbar i små team och bygger applikationen tillsammans med den som kan era processer och behov allra bäst
  • Erfarenhet: med 10 år på marknaden är Flowfactory beprövat i små såväl som stora kunder inom näringsliv och offentlig sektor
  • Engagemang: Vi är ett svenskt bolag som alltid levererar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!

Vi skapar användarnära verksamhetsapplikationer snabbt och kostnadseffektivt. Med Flowfactory kan du vara igång med en första version efter endast 8 veckor och verktyget kan enkelt modifieras varefter behoven i din organisation förändras.

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Går att lägga till
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Går att lägga till
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Går att lägga till
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Går att lägga till
  • Kunskapsdatabas:
    Går att lägga till
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Går att lägga till
  • Självbetjäningsportal:
    Går att lägga till
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelt att hålla ordning på kunder och sin egen uppföljning. Ger en bra översyn vilke dokument som är kopplade till kunden, avtal m.m.
Enkelt och tydligt gränssnitt där vi samlat både kund och detaljerad projektdata

Nackdelar

En del dubbelarbete. Ex. när man skapar en affär på en kund så följer inte all data med.
Att webklienten inte är helt synkad, men den blir bättre och bättre

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Närheten och enkelheten att få kontakt. Mycket god lyhördhet för användarens behov, god förmåga till guidning vid behov av utveckling. bra kundservice genom att erbjuda personlig kontaktperson.
Samarbetet med mig som kund och möjligheterna i plattformen.

Nackdelar

Önskar bättre interface med möjlighet till fler varianter av design och lay-out på webbsidorna.

Lime CRM

Lime Technologies

Flowfactory

Flowfactory