7-10
frågor
5 - 10
minuter
3
rekommendationer
Vad tycker andra om systemguiden?
"Riktigt bra och givande tjänst, stort tack för bra matchande leverantörer som slutade i ett toppenköp!"
Michael Kärrberg
Internationell säljchef
"Systemguiden borde vi testat för över tre månader sedan, det hade besparat oss väldigt mycket tid. En bra och kvalitativ guide."
Eva Malmberg
Koncern HR-direktör
"Systemguiden underlättade avsevärt för oss när vi sökte ett nytt CRM. Mycket bra möten med leverantörer som direkt förstod vad vi var ute efter."
Andreas Rudholm
Entreprenör
Guiden för Kundservicesystem
Ni vet att ni levererar produkter och tjänster med hög kvalitet, men ändå väljer kunderna konkurrenten. Varför? Dilemmat är inte helt ovanligt. Svaret på frågan ligger ibland i kundupplevelsen. En sedd kund är en nöjd kund. En kund som inte får svar, eller känner sig förbisedd, kanske aldrig mer kommer tillbaka. Och vad än värre är: Hon kan sprida badwill om ert företag i sociala medier. För att undvika det, och för att utveckla er kundkontakt ytterligare, vill vi tipsa om att använda ett kundservicesystem.
Ett bra system för kundservice hjälper er att hålla reda på ärenden som kommer in via olika kanaler: telefon, chatt, e-post, forum, formulär och sociala medier. Det, tillsammans med dedikerad personal som är utbildad för att hålla en god ton i företagets eller organisationens anda, kan lyfta er support till nya höjder. Kunderna får snabbt svar från rätt person. Att använda ett kundservicesystem kan vara helt avgörande för era framgångar, då gott kundbemötande väger tungt i konkurrensen. Vi på BusinessWith erbjuder en guide för kundservicesystem – testa den redan i dag.