Xledger
vs
iFenix affärssystem
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
Prissättn...
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Äkta molnbaserat system utan bindningstid
- Bevisad snabb implementation med fokus på SaaS-approach – Xledger kommer utan en armé av konsulter, men med en stor lokal support
- Inbyggd BI-lösning med dashboards/rapporter för varje enskild användare
Varför väljer man ert system?
Smart artikelhantering
Ett av marknadens absolut kraftfullaste stöd för att hantera ert masterdata.
Molnbaserad teknik
Med iFenix behöver du bara en internetanslutning för att komma igång. Inga dyra investeringar i servrar krävs.
Säkerheten i fokus
Vi har en egen serverhall och sköter såväl drift som utveckling till 100% “in-house”. Säkerheten, både kring våra system och det data vi har förmånen att förvalta åt våra kunder har alltid varit vårt honnörsord.
Varför väljer man er som leverantör?
- Extraordinär innovationskraft med en framåtblickande R&D utan gamla plattformar att migrera – ”ingenting är omöjligt”-mindset
- Alla användare arbetar alltid i den senaste versionen – alla uppdateringar sker samtidigt utan avbrott
- Unik flerbolagshantering – en smidig hantering av hela koncerners bolag, på ett och samma ställe
Varför väljer man er som leverantör?
Ett ekonomiskt stabilt företag med AAA-rating (+10 år) som grundades 1998 och även finns här imorgon.
Stöd hela vägen - till skillnad från många av våra konkurrenter är vi med dig hela vägen under implementationsprocessen.
Support i toppklass - oavsett vilken hjälp du behöver under resans gång är vi där för dig!
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Skapat i och för molnet för över 20 år sedan - med det har vi en mycket stabil miljö och en svåröverträffad erfarenhet
- Har långa, fruktsamma partnerskap med några av branschens starkaste namn
- Privatägda med en agil, entreprenöriell organisation som förstår vikten av att agera långsiktigt
Hur positionerar ni er på marknaden?
Kombinationen av säkerhet, användarvänlighet och kapacitet att hantera stora mängder artikeldata gör iFenix affärssystem unikt. Med funktionalitet speciellt riktad mot butiks-, grossist- och partihandel, gärna i kedjestrukturer, är iFenix ett system att räkna med.
Lägg till detta att iFenix är en helt egenutvecklad lösning, oberoende av tredjepartsleverantörer, som dessutom är helt molnbaserad.
När du väljer iFenix får du stöd hela vägen i ditt affärssystemprojekt, från förstudie, genom implementation och sedan överlämning till ordinarie drift/support.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Automatiserade processer – effektivisera och bli av med manuella uppgifter
- Insikt – full kontroll och överblick i realtid med Xledgers dashboards
- Skalbarhet – växla upp systemet i takt med din egen tillväxt
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Komplexa kedjestrukturer (Huvudkontor med butiker)
- Klarar både kapital- och frivilliga fackhandelskedjor
- Tung artikeladministration
- Hantering av marginaler/påslag
- Prisuppdateringar
- Artikeldata i stora mängder
Omdömen
Baserat på 4 omdömen
Baserat på 6 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen