HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

webCRM eller Zendesk

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:299kr/anv/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:$79/mån/användare
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Du vill ha ett lagom stort CRM-system som inte väller över av funktioner.
  • Du vill snabbt komma igång - det som normalt tar veckor, tar endast timmar eller dagar hos oss.
  • Du som kund sätter värde på den personliga relationen och vill ha mer än bara ett system.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

webCRM är en del av efficy-gruppen.

  • Vi sätter oss in i kundens behov och försöker alltid hitta bra lösningar som fungerar över tid.
  • Vi är snabba, effektiva och proaktiva.
  • Vi är transparenta och säger till i de fall vi ser risker eller där vi anser att vår kund ska tänka annorlunda.
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

webCRM är ett effektivt kontohanteringsverktyg för hela teamet:

  • Säljare kan enkelt följa arbetsflöde genom automatiska processer och informationshantering.
  • Chefer kan enkelt följa affärer mot budget och skapa avtal, offerter och rapporter direkt i systemet.
  • Marknadsförare kan dra nytta av data och information för bättre kampanjer.
  • Kundservice kan enkelt få tillgång till all kundrelaterad information.

Vi ser till att säkra din investering genom att hjälpa dig hela vägen till mål.

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Säljstödssystem

  • Dashboard:
    Ingår
  • E-post kampanjer:
    Ingår
  • Kalenderintegration och påminnelser:
    Ingår
  • Kontakt och prospect hantering:
    Ingår
  • Pipe management:
    Ingår
  • Skapa dokument och avtal:
    Ingår
  • Statistik och rapporter:
    Ingår
  • Säljprognoser:
    Ingår
  • Dashboard:
  • E-post kampanjer:
    Ingår
  • Kalenderintegration och påminnelser:
    Ingår
  • Kontakt och prospect hantering:
    Ingår
  • Pipe management:
    Ingår
  • Skapa dokument och avtal:
  • Statistik och rapporter:
    Ingår
  • Säljprognoser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Tilbuds- og pipeline oversikten
løsning er både brukervennlig og lett å komme i gang med

Nackdelar

Importfunksjonen, noe tungvindt, bør beskrives og gjøres vesentlig enklere
Mister nån funksjon inom product modulen

Tyvärr, inga omdömen än.

webCRM

Efficy

Zendesk

Zendesk