HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Trinax Tid & Projekt eller Easoft ERP

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Från 595 kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Allt du behöver från start: Ett baspaket som passar både egenföretagaren och den stora koncernen från första dagen.
  • Prisvärt: Välj de tillval som passar dig och betala bara för det du behöver.
  • Standard eller skräddarsytt? Trinax Tid & Projekt kan även anpassas helt efter era rutiner och arbetssätt.
  • Easoft utgår från ert behov och er verksamhet. Ett system måste kunna hantera hela er vardag, inte bara vissa delar. Vi hjälper er med helheten.
  • Användarvänligt och tidseffektivt, mer blir gjort. Med all information samlat i Easoft blir er administration trygg och säker, samtidgt som ni alltid har koll på alla siffror.
  • Dynamiskt toppmodernt dokumenteringsverktyg direkt i telefonen. Fyll i egenkontroller, arbetsmiljöplan, eller egna mallar med foton direkt ute på arbetsplatsen. Färdiga dokument att dela direkt med era kontakter utan krångel.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Personligt: Vi hjälper dig igång och finns på armlängds avstånd hela vägen, hela tiden.
  • Närproducerat: All utveckling och kundkontakt sker under samma tak.
  • Beprövat: Fler än 20 000 hantverkare sparar tid och pengar varje dag med våra verktyg.
  • Easoft hjälper er att sköta företagets projekt både lätt och tidseffektivt. Administrationen blir både enkel att utföra och skapar full kontroll för både projekt och hela företaget. Easoft är utvecklat med användarvänlighet i fokus.
  • Vi kommer själva från byggbranschen och förstår därför era behov samt utmaningar mycket väl.
  • Vi erbjuder er en gedigen start för att ni ska känna er trygga att jobba digitalt och att driva er verksamhet med hjälp av Easoft.
  • Fri telefonsupport är en självklarhet för er trygghet. Ni får personlig service av vår personal som förstår ert behov och finns vid er sida.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Med Trinax Tid & Projekt har du hela kontoret i bakfickan
  • Vi digitaliserar er manuella tid- och projekthantering
  • Med kontroll på rapporteringen får ni rätt betalt för era arbetade timmar och använt material
  • Generera underlag för lön och fakturor med några få klick
  • Följ upp statistik och resultat för era projekt
  • Effektivisera det administrativa arbetet och spara både tid och pengar
  • Planeringen av projekt blir effektiv. Easoft hjälper er att så att arbetsmoment blir klara i tid. Alla vet var och när dom ska göra vad.
  • Projektuppföljning och fakturering blir enkel. Fakturering går snabbt och all info finns redan i Easoft. Inga bortglömda timmar eller papperslappar. Efterkalkyl blir inte längre tidskrävande att följa upp.
  • All administration blir tidseffektiv. Oavsett vart i projketet ni är.
  • Unvik tekniska hinder. Easoft har lösningarna som gör det så lätt, att det blir gjort. Alla i företaget har alltid tillgång till den information dem behöver.

Produktfunktionaliteter i Tidrapporteringssystem

  • Analysverktyg för optimering:
  • App:
    Ingår
  • Arbetsorder:
    Ingår
  • Arbetstidsschema:
    Ingår
  • Attestering:
    Ingår
  • Fakturering:
    Ingår
  • Frånvaro & flex registrering:
    Ingår
  • Hanterar flertal kollektivavtal:
  • Integration med olika lönesystem:
    Ingår
  • Körjournal:
    Ingår
  • Modul i affärssystem:
  • Personaliggare inkl:
    Ingår
  • Projektredovisning & rapportering:
    Ingår
  • Push notifikationer:
  • Rapportering:
    Ingår
  • Resor & traktamente:
    Ingår
  • Underlag till lön:
    Ingår
  • Analysverktyg för optimering:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Arbetsorder:
    Ingår
  • Arbetstidsschema:
    Ingår
  • Attestering:
    Ingår
  • Fakturering:
    Ingår
  • Frånvaro & flex registrering:
    Ingår
  • Hanterar flertal kollektivavtal:
  • Integration med olika lönesystem:
    Ingår
  • Körjournal:
  • Modul i affärssystem:
    Ingår
  • Personaliggare inkl:
    Ingår
  • Projektredovisning & rapportering:
    Ingår
  • Push notifikationer:
  • Rapportering:
    Ingår
  • Resor & traktamente:
    Ingår
  • Underlag till lön:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem

  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
    Går att lägga till
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
    Går att lägga till
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår
  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
    Ingår
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
    Ingår
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Projekthanteringsverktyg

  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång för projektstatus:
    Går att lägga till
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektdashboard/ Gantt:
    Ingår
  • Resultatanalys/ kostnadsuppföljning:
    Ingår
  • Resursallokering:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång för projektstatus:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektdashboard/ Gantt:
    Ingår
  • Resultatanalys/ kostnadsuppföljning:
    Ingår
  • Resursallokering:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att med hjälp av Trinax så har vi byggt ett system som gör vår vardag enklare. Vi har lagt till olika moduler och specialanpassade lösningar som vi använder oss utav dagligen. Vi vet också att om vi vill lägga till nya moduler i vårat system så är det möjligt.
Att vi kan använda samma system för alla områden i vår verksamhet. Och dialogen med Trinax.

Nackdelar

Kostnaden för nya moduler och även för vissa ändringar kan bli stor.
Kan inte komma på något speciellt.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Användarvänligt system och ett bra verktyg för säljare Löne- och budgetfunktioner Leveranskalendern är riktigt bra!
Dokumenthanteringen: smidigt att komma åt och fylla i egenkontroller och hitta underlag som behövs för att utföra jobben. Snabb support om det uppstår någon fråga eller problem.

Nackdelar

Sökfunktionen skulle kunna förbättras Rapporteringsverktyg kan fortfarande utvecklas
Fått en del klagomål från montörer i mobilverisionen att zoom-funktionen i PDF:er är dålig. Vore bra med några lathundar i systemet för utbildande syfte hur man använder vissa funktioner.

Trinax Tid & Projekt

Trinax

Easoft ERP

Easoft