TOPdesk
vs
ServIT Center
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
-
320 kr/anv/mån
Produktfunktionaliteter i Helpdesk system
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
✅ Baserat på best practice. Med 30+ års erfarenhet inom Service Management har systemet implementerats hos över 6500 kunder världen över.
✅ Hantering av känslig information. Systemet har stadiga funktioner för behörighetsstyrning. Där du ger behörigheter ner på individnivå för vem som ska se vad.
✅ Integrera med andra verktyg. Med ett öppet API kan dina verktyg smidigt kommunicera med TOPdesk. Läs mer på https://developers.topdesk.com/
✅ Avlasta dina anställda. Med självbetjäningsportalen får användaren möjlighet att själv söka sig till informationen. Det gör att antalet återkommande ärenden till handläggaren minskar.
Varför väljer man ert system?
Enkelhet i världsklass. Med vårt eleganta och intuitiva gränssnitt kommer du snabbt igång – ingen lång inlärningskurva, bara smidig användarupplevelse från första stund. Svensk ingenjörskonst när den verkligen levererar.
Prisvärt. Du får allt du behöver för en lägre kostnad än hos konkurrenterna – utan att kompromissa på kvalitet eller funktionalitet.
Säkerhet och pålitlighet. Vår beprövade lösning, som anpassar sig efter era växande behov, används redan av flera välkända företag. Känn tryggheten i att välja en lösning som fungerar – idag och i framtiden.
Varför väljer man er som leverantör?
💚 Erfarenhet. IT Software har över 10 års erfarenhet och expertis inom IT Service Management. Över 120 organisationer i Sverige har vi fått förtroende att implementera TOPdesk hos.
💚 Långsiktigt och seriöst. Du kan känna dig trygg med att vi satsar på ett långsiktigt och seriöst samarbete. Tillsammans med dig arbetar vi efter en mognadsmodell som hjälper oss, och dig att identifiera de steg som behövs för att komma vidare. Och det skapar en stark grund för din verksamhets framgång i systemet du har investerat i.
💚 Helhetsåtagande. Vi är engagerade i din långsiktiga utveckling. Därför finns vi alltid där för dig med våra egna erfarna ITIL-certifierade konsulter, dedikerade förvaltare och vår svensktalande support. Vi är med dig hela vägen från rådgivning till förvaltning.
💚 Kunder litar på oss. Lär känna våra kunder och inspireras av hur de förenklar och effektiviserar sin vardag med hjälp av våra olika systemstöd inom digitalisering. https://itsoftware.se/kundcase/
Varför väljer man er som leverantör?
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Hur positionerar ni er på marknaden?
👉🏻 Implementation, förvaltning & support. Från första kontakt till proaktiv förvaltning finns vi på IT Software med dig hela vägen.
👉🏻 Enkel uppstart & svensktalande support. Egna ITIL-certifierade konsulter hjälper dig med implementering och utbildning av systemet du investerat i. Och vår svensktalande support ger dig stöd när något går snett i systemet eller när du har en teknisk fråga.
👉🏻 Spara tid, resurser & pengar. Våra mjukvaror hjälper dig på ett smart och enkelt sätt att bli effektiva i dina verksamhetsprocesser, skapa automatiserade flöden och leverera bättre kundupplevelse.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
- Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
- Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
📌 Full kontroll på ärenden. Du missar inte längre deadlines eller tappar bort viktiga uppgifter som du annars skulle gjort, om du hade hanterat förfrågningar och ärenden på olika platser.
📌 Personberoende är ett minne blott. När någon av dina anställda är sjuka eller lediga är det skönt att veta att systemet finns till hjälp. Du får nu koll på nya inkommande ärenden. Hur långt ett befintligt ärende gått. Och slutanvändaren behöver inte undra om vem som tar hand om ärendet.
📌 Alla konversationer samlade på en plats. Istället för att hantera ärenden i Excel, Google sheet eller olika delade mejllådor, är TOPdesk en mästare på att samla allt på ett och samma ställe.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.
Omdömen
Baserat på 5 omdömen
Baserat på 4 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.