ServiceDesk Plus eller LeadDesk
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:Fr.€89/månaden per licens
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
- Hanteringstid:
- Livechat:
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:Ingår
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:Ingår
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:Ingår
- Ärendestatus:Ingår
- Hanteringstid:Ingår
- Livechat:Ingår
- Prioriteringsfunktion:Ingår
- Sentimentanalys:Ingår
- Självhjälp:Ingår
- Smart arbetsfördelning:Ingår
- Standardsvar:
- Statistik och Rapporter:Ingår
- Telefon:Ingår
- Tickets:
- Ärendestatus:Ingår
Omdömen
Samlat omdömesbetyg
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Fördelar
ServiceDesk Plus fungerar riktigt bra för request-, incident-, problem- och change-hantering. Det finns en uppsjö av funktioner som inte använda men som produkten har stöd för.
Nackdelar
Integration mot/mellan andra ITSM-system.
Tyvärr, inga omdömen än.