Multisoft
vs
Any4m

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Low-code plattform

Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer
Analysverktyg
API
Applikationsutveckling för mobil
Drag och släpp funktioner
Färdiga mallar
Gränssnitt för olika enheter
Inbyggda säkerhetsåtgärder
Visualiserade processer

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt, enkelt och snabbt
  • Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
  • Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov

Varför väljer man ert system?

Din plattform för digital transformation

  • En avancerad plattform skapad för effektivitet

Any4m är en modern low-code plattform. Det innebär att istället för att du ska behöva kunna komplexa programmeringsspråk använder du visuella element för att skapa smarta digitala processer, applikationer, IT-stöd och mycket mer. Helt enkelt, en plattform byggd med avancerad teknologi anpassad för enkelhet och dina unika behov.

  • 3x snabbare, ibland 10x snabbare

Glöm traditionella IT-lösningar och fokusera på affärsutveckling. Med intuitiva ‘drag and drop-funktioner’ och färdiga mallar driver ni själva er digitalisering och skapar anpassade applikationer. Snabbt och enkelt, helt utan kod.

  • Sätt AI i arbete

Automatisera rutinmässiga processer och låt dina medarbetare gå bort från repetitiva arbetsuppgifter. Frigör tid till kreativt tänkande och värdeskapande aktiviteter.

  • Byggt för Microsoft 365

Helt sömlös integration med Teams, SharePoint och tjänsterna i Microsoft Azure gör det enkelt för både användarna och IT-avdelningen.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
  • Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
  • Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt

Varför väljer man er som leverantör?

Vi kan det här med avancerad teknologi

  • Vi kan det här med avancerad teknologi och det gör vardagen enklare för våra kunder. Vår plattform är skapad för att öka produktiviteten hos varje unik verksamhet och vi drivs av alltid hitta de bästa kreativa och mest kostnadseffektiva lösningarna.
  • Våra kunder är ledande företag och organisationer som har velat automatisera och kvalitetssäkra sina processer och applikationer. Vi är stolta över att ha fått samarbeta med de flesta i många år och hela tiden fått möjligheten att innovera vår plattform tillsammans med dem.
  • Vi fortsätter alltid att finnas där, oavsett projekt, genom hela den digitala transformationsresan.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Multisoft levererar systemlösningar som anpassas till verksamheten, inte tvärtom. Få tillgång till ett system som inte bara är helt anpassningsbart till era unika processer, utan som även kan förändras i takt med förändring.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi accelererar digitaliseringen!

Äter det dagliga arbetet upp all tid? Saknas överblick? Upplevs brist på nytänkande och innovation? Tar IT-projekt för lång tid? Är utvecklingskostnaderna för höga?

Med vår low-code plattform bygger du anpassade digitala flöden snabbt med hjälp av visuella modeller och färdiga processer och komponenter. Den ersätter kostsam och ineffektiv systemutvekling hos många stora svenska företag och organisationer. Låt oss berätta hur!

Omdömen

Baserat på 7 omdömen

Baserat på 4 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
Ett företag som det är otroligt lätt att samarbeta med.
Uppskattar flexibiliteten med systemet, användarvänligheten och möjligheten till ett kostnadseffektivt systemstöd. Att kunna utveckla formulär och funktioner utan att vara beroende av konsulthjälp är ovärderligt.
Anpassningsbar lösning, stor kompetens hos Any4m, duktiga utvecklare

Omdömen

Nackdelar

Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
att ni inte finns i skåne
Formulären kan upplevas lite stela, hade uppskattat möjligheten till att variera med färger och andra typsnitt.
Any4m har växt mycket under 2021 och det har påverkat bemanningen.

Multisoft

Multisoft

Läs mer om Multisoft

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site