HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

iFenix affärssystem eller Crona ERP

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Prissättningen är individuell
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Smart artikelhantering

Ett av marknadens absolut kraftfullaste stöd för att hantera ert masterdata.

Molnbaserad teknik

Med iFenix behöver du bara en internetanslutning för att komma igång. Inga dyra investeringar i servrar krävs.

Säkerheten i fokus

Vi har en egen serverhall och sköter såväl drift som utveckling till 100% “in-house”. Säkerheten, både kring våra system och det data vi har förmånen att förvalta åt våra kunder har alltid varit vårt honnörsord.

  • Få kontroll på lager.
  • Synkronisera schema med faktureringsverktyget för att ta rätt betalt för arbetade timmar och utförda projekt.
  • Allt på ett ställe med en bokföringsmodul som bokför automatiskt, som grädde på moset.

Försäljning, CRM, inköp, lager, e-handel och bokföring är integrerat. Enkelt att söka fram kunder och deras maskiner i programmet. Automatiserad avstämning av kund- och leverantörsreskontra.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Ett ekonomiskt stabilt företag med AAA-rating (+10 år) som grundades 1998 och även finns här imorgon.

Stöd hela vägen - till skillnad från många av våra konkurrenter är vi med dig hela vägen under implementationsprocessen.

Support i toppklass - oavsett vilken hjälp du behöver under resans gång är vi där för dig!

Support: Crona Software har genom åren skapat sig ett gott rykte för sin kundsupport. Givetvis gäller detta även för Crona ERP och för att vara ytterligare unika i branschen slår vi inte på taxametern när våra kunder ringer och vill ha hjälp.

Helhetsleverantör: Behöver ni hjälp med avtal? HR? Kassasystem? Lönesystem? Bokföring? Vi hjälper ert företag från uppstart till storhet!

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Komplexa kedjestrukturer (Huvudkontor med butiker)
  • Klarar både kapital- och frivilliga fackhandelskedjor
  • Tung artikeladministration
  • Hantering av marginaler/påslag
  • Prisuppdateringar
  • Artikeldata i stora mängder

Glöm allt vad envägssynkar heter. Med Crona ERP har du allt på ett ställe som matchar ordrar mot inköp för att sedan automatiskt bokföra materialet.

Produktfunktionaliteter i Affärssystem

  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Ingår
  • CRM:
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
    Ingår
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtidsdata:
    Ingår
  • Redovisning:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
  • Tillverkning:
  • Upphandling:
  • Workflow:
    Ingår
  • Anläggningsregister:
    Ingår
  • App:
    Ingår
  • Budgetverktyg:
    Ingår
  • Business Intelligence:
    Går att lägga till
  • CRM:
    Ingår
  • Dashboard:
    Ingår
  • Ekonomi:
    Ingår
  • Faktura:
    Ingår
  • HRM:
    Går att lägga till
  • Inköp:
    Ingår
  • Kampanjer:
    Går att lägga till
  • Kapacitetsplanering:
    Ingår
  • Lager och Logistik:
    Ingår
  • Leverans:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • Realtidsdata:
    Ingår
  • Redovisning:
    Går att lägga till
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Tidsplanering:
    Ingår
  • Tillverkning:
  • Upphandling:
  • Workflow:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att man är lydhörda inför kundens behov samt att man utvecklar och släpper ny funtionalitet löpande med automatisk installation utan avbrott! Även inläsning av artikeldata samt löpande uppdateringar av denna.
Användarvänligt, allt samlat i ett system, lätt att hoppa mellan olika funktioner

Nackdelar

Priskalkylering, brist på möjlighet till automatisering och masshantering
Kostnaden, (dubbla kostnaden mot vårt tidigare system)

Tyvärr, inga omdömen än.

iFenix affärssystem

Genesis IT

Crona ERP

Crona