Vad är Crona ERP?
Crona ERP omfattar en rad kritiska funktioner för företagsadministration och drift, inklusive inköp, orderhantering, lager och logistik, samt Business Intelligence och fakturahantering.
Även om HRM, resurshantering, och kapacitetsplanering inte är tillgängliga, stärker funktioner som anläggningsregister, realtidsdata, och budgetverktyg systemets värde. Detta erbjuder företag en omfattande lösning för att effektivisera processer och förbättra beslutsfattandet.
Några av funktionerna:
- Inköp
- Orderhantering
- Lager och Logistik
- Business Intelligence
- Anläggningsregister
- Realtidsdata
- Budgetverktyg
- Kampanjer
- Dashboard
- Leverans
- Rapporter
- Faktura
Vissa moduler såsom redovisning, projekthantering, och CRM kan läggas till för att ytterligare skräddarsy systemet efter företagets specifika behov.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Varför gör man affärer med Crona?
Varför väljer man Crona ERP?
- Få kontroll på lager.
- Synkronisera schema med faktureringsverktyget för att ta rätt betalt för arbetade timmar och utförda projekt.
- Allt på ett ställe med en bokföringsmodul som bokför automatiskt, som grädde på moset.
Försäljning, CRM, inköp, lager, e-handel och bokföring är integrerat. Enkelt att söka fram kunder och deras maskiner i programmet. Automatiserad avstämning av kund- och leverantörsreskontra.
Varför väljer man er som leverantör?
Support: Crona Software har genom åren skapat sig ett gott rykte för sin kundsupport. Givetvis gäller detta även för Crona ERP och för att vara ytterligare unika i branschen slår vi inte på taxametern när våra kunder ringer och vill ha hjälp.
Helhetsleverantör: Behöver ni hjälp med avtal? HR? Kassasystem? Lönesystem? Bokföring? Vi hjälper ert företag från uppstart till storhet!
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Ett komplett affärssystem för den som önskar flexibilitet i sin arbetsdag. Vi samlar allt på ett ställe i vårt webbaserade system som inkluderar en fullt synkroniserad applikation. Crona ERP är gjort för verksamheten som vill ha bättre koll på sitt lager, nedlagd arbetstid & fakturering. Allt i en flexibel miljö som synkar direkt in i bolagets bokföring.
Vilka behov och utmaningar är det som Crona ERP löser för kunden?
Glöm allt vad envägssynkar heter. Med Crona ERP har du allt på ett ställe som matchar ordrar mot inköp för att sedan automatiskt bokföra materialet.
Känner du till Crona ERP?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!