Dynamics 365 Business Central eller Crona ERP
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:Premium användare ca 1100 kr/månad
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Skapar stora möjligheter till att öka effektivitet i organisationen integrerat med alla andra moderna verktyg från Microsoft.
- Anpassas efter era processer och gör att ni kan optimera er verksamhet och skapa konkurrensfördelar.
- Har moderna funktioner för AI, rapportering och analys som leder till att ni kan automatisera, effektivisera och jobba med ständiga förbättringar baserat på korrekt data löpande.
- Få kontroll på lager.
- Synkronisera schema med faktureringsverktyget för att ta rätt betalt för arbetade timmar och utförda projekt.
- Allt på ett ställe med en bokföringsmodul som bokför automatiskt, som grädde på moset.
Försäljning, CRM, inköp, lager, e-handel och bokföring är integrerat. Enkelt att söka fram kunder och deras maskiner i programmet. Automatiserad avstämning av kund- och leverantörsreskontra.
- Vi har lång erfarenhet av att implementera moderna affärssystem där vår verksamhetsförståelse är nyckeln till framgång.
- Vi hjälper er att göra er verksamhet smartare och effektivare över tid och jobbar med ständiga förbättringar i ett partnerskap med våra kunder.
- Vi har djup kompetens inom D 365 BC med kunder i många branscher.
Support: Crona Software har genom åren skapat sig ett gott rykte för sin kundsupport. Givetvis gäller detta även för Crona ERP och för att vara ytterligare unika i branschen slår vi inte på taxametern när våra kunder ringer och vill ha hjälp.
Helhetsleverantör: Behöver ni hjälp med avtal? HR? Kassasystem? Lönesystem? Bokföring? Vi hjälper ert företag från uppstart till storhet!
- Mäta verksamheten korrekt för att kunna ta beslut om löpande förbättringar för att skapa ökad effektivitet.
- Snabbt implementera förändringar i kritiska verksamhetsprocesser
- Säkra en verksamhet som rullar med liten friktion och störningar
- Kunna skapa olika typer av rapporter med en liten arbetsinsats när de behövs.
- Skapa bra grunddata från organisationen som går att lita på.
- Kunna bidra med bättre prognoser för att snabbare kunna anpassa verksamheten.
För företag så som:
- Scensor Control Nordic
- KAMI
- Sweef
- IVAB
- Transtema
Glöm allt vad envägssynkar heter. Med Crona ERP har du allt på ett ställe som matchar ordrar mot inköp för att sedan automatiskt bokföra materialet.
Produktfunktionaliteter i ERP-system
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Går att lägga till
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Går att lägga till
- Inköp:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtids data:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:Ingår
- Upphandling:Ingår
- Workflow:Ingår
- Anläggningsregister:Ingår
- App:
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Går att lägga till
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Går att lägga till
- Faktura:Ingår
- HRM:
- Inköp:Ingår
- Kapacitetsplanering:
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Går att lägga till
- Rapporter:Ingår
- Realtids data:Ingår
- Redovisning:Går att lägga till
- Resurshantering:
- Tidsplanering:Går att lägga till
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Går att lägga till
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Går att lägga till
- Inköp:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:Ingår
- Upphandling:Ingår
- Workflow:Ingår
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Går att lägga till
- CRM:Ingår
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Går att lägga till
- Inköp:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Går att lägga till
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:Ingår
Omdömen
Samlat omdömesbetyg
Fördelar
Nackdelar
Tyvärr, inga omdömen än.