EcoTech eller Any4m
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Helhetslösning: EcoTech erbjuder en integrerad plattform som täcker alla dina behov, från lagbevakning till dokumenthantering och egenkontroller, vilket sparar tid och ger en smidigare verksamhetsstyrning.
- Anpassningsbarhet: Vår molntjänst är flexibel och kan skräddarsys efter dina specifika behov och krav, vilket gör att den passar alla typer av företag och branscher.
- Expertis och support: Med vårt team av erfarna konsulter och dedikerad support kan du vara säker på att få den hjälp och expertis du behöver för att lyckas med dina affärsmål och säkerställa efterlevnad av ISO-standarder och regler.
- Vår användarvänliga molnplattform är sömlöst integrerad med Microsoft Azure & Office 365 från start och kan nås via Teams, Intranät eller valfri webbläsare.
- Möjlighet till enkel integration med existerande system via standardiserade API:er skapar förutsättningar för innovation, effektiviseringar och ständiga förbättringar.
- Ren paketerad SaaS-molntjänst till en fast månadskostnad, ingen extra licenskostnad per användare tillkommer.
- Intuitivt gränssnitt som möjliggör smart samarbete mellan tvärfunktionella team och samtidigt minimerar utvecklingskostnader och kostnadskrävande konsultprojekt.
- Branschkunnande: EcoTech har gedigen erfarenhet och djup förståelse för olika branschers behov och utmaningar, vilket gör oss till en pålitlig partner som kan erbjuda skräddarsydda lösningar som passar just din verksamhet perfekt.
- Innovativa lösningar: Vi strävar alltid efter att ligga i framkant när det gäller teknologiska innovationer och utvecklar kontinuerligt våra system för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, vilket gör oss till en pålitlig och modern leverantör.
- Dedikerad support och service: Hos EcoTech är kunden i fokus, och vi strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service och support. Med vårt engagerade team av experter kan du vara säker på att få den hjälp och support du behöver när du behöver det som mest, vilket gör oss till en pålitlig och långsiktig partner för din verksamhet.
- Gedigen erfarenhet inom informationshantering, applikationsutveckling och en passion för modern teknik.
- Medarbetare med stort verksamhetskunnande och en förmåga att snabbt förstå verksamhetens behov och utmaningar för att effektivt kunna adressera dessa med smarta och kostnadseffektiva kreativa lösningar.
- Nära samarbete med våra kunder, alltid med användarvänlighet i fokus.
- Övertygade om att varje förbättrad process är ett framsteg som driver resultat och verkligt värde.
EcoTech löser kundens behov genom att erbjuda lösningar för lagbevakning och dokumenthantering, vilket effektiviserar verksamhetsprocesserna. Genom att centralisera och automatisera hanteringen av dokument frigör vi tid och resurser för att driva tillväxt och affärsutveckling - vilket ger kunderna en konkurrensfördel på marknaden.
Vi arbetar mot en optimerad överensstämmelse, maximera effektiviteten samt öka konkurrenskraft och hållbarhet.
Med Any4m skapas samsyn i verksamheten för ökad möjlighet till att snabbt ställa om och genomföra förändringar. Strategin länkas ihop med den dagliga verksamheten och befintliga processer och ledningssystem omvandlas enkelt till en modern digital, levande och transparent applikation.
Any4m ser till att tvärfunktionella team med olika expertisområden kan samarbeta agilt och utan komplexitet för både dagligt stöd och effektiv verksamhetsutveckling. Automatiserade processer, arbetsflöden och färdiga anpassningsbara formulär skapar också processefterlevnad och spårbarhet samt minimerar repetitivt arbete och frigör tid till ständiga förbättringar och det som verkligen skapar mervärde.
Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:Ingår
- Måluppföljning:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Strategiutveckling:Ingår
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:
- Måluppföljning:
- Orderhantering:
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:
- Strategiutveckling:
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ledningssystem
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:Ingår
- Måluppföljning:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Strategiutveckling:Ingår
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:
- Måluppföljning:
- Orderhantering:
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:
- Strategiutveckling:
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår