Visma Spcs eller iFenix affärssystem
Visma Spcs
Visma SpcsiFenix affärssystem
Genesis ITFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:Prissättningen är individuell
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Våra ekonomisystem är skräddarsydda för blivande, nystartade och erfarna småföretagare. Vi har sedan 1984 tagit fram användarvänliga, enkla och tidsbesparande program och system, så att man ska kunna lägga mer tid på sitt företag – och mindre på det ekonomiska.
- Digitalisering är vår grej. Våra ekonomisystem byggs för att prata med andra ekonomisystem. Allt för att skapa helt digitala flöden och minimera manuella processer.
- Allt för att få dig att lyckas. Hos oss får du hjälp igång med programmen, support och tillgång till vårt omtyckta forum där du inte bara får hjälp av våra rådgivare – utan av 40 000 andra småföretagare!.
Smart artikelhantering
Ett av marknadens absolut kraftfullaste stöd för att hantera ert masterdata.
Molnbaserad teknik
Med iFenix behöver du bara en internetanslutning för att komma igång. Inga dyra investeringar i servrar krävs.
Säkerheten i fokus
Vi har en egen serverhall och sköter såväl drift som utveckling till 100% “in-house”. Säkerheten, både kring våra system och det data vi har förmånen att förvalta åt våra kunder har alltid varit vårt honnörsord.
- Vi gör allt för att du ska kunna lägga mer tid på din passion och mindre på det administrativa. Detta genom att erbjuda smarta, användarvändliga och tidsbesparande ekonomisystem.
- Vi ger dig programsupport och guidar dig igång i ditt program. Dessutom finns vårt företagsforum där du får hjälp av både oss på Visma och 40 000 andra företagare.
- Testa programmet innan du bestämmer dig! Vi erbjuder 30 dagars öppet köp och pengarna tillbaka om du inte är nöjd.
Ett ekonomiskt stabilt företag med AAA-rating (+10 år) som grundades 1998 och även finns här imorgon.
Stöd hela vägen - till skillnad från många av våra konkurrenter är vi med dig hela vägen under implementationsprocessen.
Support i toppklass - oavsett vilken hjälp du behöver under resans gång är vi där för dig!
Visma Spcs finns för att förenkla allt det ekonomiska – med lättbegripliga och självkörande ekonomisystem som gör det mesta av jobbet åt dig. Så att du kan fokusera på din passion och samtidigt ha full kontroll.
- Komplexa kedjestrukturer (Huvudkontor med butiker)
- Klarar både kapital- och frivilliga fackhandelskedjor
- Tung artikeladministration
- Hantering av marginaler/påslag
- Prisuppdateringar
- Artikeldata i stora mängder
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
- Anläggningsregister:Går att lägga till
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:
- CRM:Går att lägga till
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Går att lägga till
- Inköp:Går att lägga till
- Kampanjer:
- Kapacitetsplanering:Går att lägga till
- Lager och Logistik:Går att lägga till
- Leverans:Går att lägga till
- Orderhantering:Går att lägga till
- Projekthantering:Går att lägga till
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Går att lägga till
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Går att lägga till
- Tidsplanering:Går att lägga till
- Tillverkning:Går att lägga till
- Upphandling:Går att lägga till
- Workflow:Går att lägga till
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:Ingår