Bygglet
vs
SD Worx
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
fr 630 kr...
-
Produktfunktionaliteter i Tidrapportering app
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Du får full koll: Med Bygglet får du full koll på era arbetstimmar, inköp och kostnader.
- Du slipper dubbelarbete: Du kan bland annat synka fakturor, tidsredovisning och utlägg. Du sparar tid, får totalkoll och minskar risken för fel.
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe: Med Bygglet har du det smidigaste flödet på marknaden där du får koll på allt från offert till faktura. Dina anställda ser alla uppdaterade instruktioner i sin mobil – där de även rapporterar in sin tid.
Varför väljer man ert system?
Varför väljer man er som leverantör?
- Smidigast på marknaden: Med Bygglet hanterar du dina offerter från start till mål. Du skapar dina offerter online och skickar dem direkt till din kund, som kan godkänna dem – och ett nytt projekt skapas automatiskt i Bygglet.
- Engagemang: Vårt kundteam är med dig från det att du startar upp ditt konto och fortsatt under tiden när du är bekväm med systemet. Vår support är 2 minuter bort och är alltid kostnadsfri.
- Inget krångel: I Bygglet gör du enkelt kopplingar till bokföringsprogram som Visma, Fortnox och Björn Lundén, samt exporter till löneprogram eller inläsning av artikelregister från ledande leverantörer.
Varför väljer man er som leverantör?
Hur positionerar ni er på marknaden?
Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé:
Det ska inte vara ett projekt att driva projekt.
Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för.
Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder!
Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen.
Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Omdömen
Baserat på 3 omdömen
Baserat på 0 omdömen
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.