Acendy
vs
Nexta

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

1198kr/mån

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i E-handelsplattform

Analysverktyg
Anpassade produktrekommendationer
Automatisk marknadsföring
CMS/ publiceringsverktyg
Headless
Integration (CRM, affärssystem)
Koppla till externa marknadsplatser
Kundgrupper/ segmentering
Omnikanal funktionalitet
PIM funktionalitet
Plug-ins/ add-ons
Prislistor
SEO verktyg
Stafflade priser
Analysverktyg
Anpassade produktrekommendationer
Automatisk marknadsföring
CMS/ publiceringsverktyg
Headless
Integration (CRM, affärssystem)
Koppla till externa marknadsplatser
Kundgrupper/ segmentering
Omnikanal funktionalitet
PIM funktionalitet
Plug-ins/ add-ons
Prislistor
SEO verktyg
Stafflade priser

Produktfunktionaliteter i Webshop

App-extensioner
Automatisk Skatteberäkning
Externa säljkanaler
Färdiga mallar
Flerspråksstöd
Kodlös plattform
Lagerkoppling
Marknadsföring Sociala Medier
Mobilanpassat
Övergivna varukorgar
Sökordsoptimering
SSL säkerhet
Statistik
App-extensioner
Automatisk Skatteberäkning
Externa säljkanaler
Färdiga mallar
Flerspråksstöd
Kodlös plattform
Lagerkoppling
Marknadsföring Sociala Medier
Mobilanpassat
Övergivna varukorgar
Sökordsoptimering
SSL säkerhet
Statistik

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

- Plattformen uppdateras löpande med de senaste funktionerna

- Smidigt att kombinera e-handel och fysisk handel

- Användarvänlig plattform

Varför väljer man ert system?

  • Flexibilitet och skalbarhet – Anpassa och väx med en plattform som hanterar allt från småskaliga lösningar till komplexa e-handelsbehov.
  • Användarvänligt gränssnitt – Effektiv hantering av produkter, innehåll och statistik via ett intuitivt adminverktyg.
  • Integrationsmöjligheter – Koppla smidigt till betalningslösningar, affärssystem och andra externa verktyg.

Varför väljer man er som leverantör?

- Med allt under samma tak - marknadsföringsteam, fraktavtal, transportadministration, support på svenska och mycket mer

- Vi hjälper dig igång med externa kopplingar

- Kassasystem ingår

Varför väljer man er som leverantör?

  • Erfarenhet och expertis – Vi har lång erfarenhet av att utveckla e-handelslösningar som levererar resultat.
  • Personligt engagemang – Vi arbetar nära våra kunder för att förstå deras behov och leverera skräddarsydda lösningar.
  • Pålitlighet och stöd – Med snabb support och en kundfokuserad approach säkerställer vi en smidig och framgångsrik implementering.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Som en lokal partner hjälper vi dig som kund längs hela resan, med allt ifrån en ordentlig onboarding till hjälp med synlighet och konvertering längs vägen. Det ska vara tryggt och enkelt att lyckas med handel!

Hur positionerar ni er på marknaden?

Vi positionerar oss som en innovativ och flexibel e-handelsleverantör som erbjuder en komplett plattform med fokus på kundanpassning, användarvänlighet och teknisk prestanda. Det som gör oss unika är vår förmåga att kombinera avancerade funktioner, som dynamiska integrationer och skalbara lösningar, med personlig service och nära samarbete. Till skillnad från många konkurrenter levererar vi en lösning som inte bara möter, utan överträffar, våra kunders förväntningar genom att skapa design och funktionalitet som driver konverteringar och långsiktig framgång.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi vet vilka utmaningar du som kund ställs inför och kan med erfarenhet och intern kompetens hjälpa dig med hela processen, så att du slipper vara en mellanhand. Du får tid över till att utveckla affären!

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Effektiv hantering av komplexa produktkataloger – Vi hjälper kunder med stora och varierade produktutbud att strukturera och presentera sina produkter på ett användarvänligt sätt. Exempelvis har vi implementerat avancerade filter- och jämförelseverktyg.
  • Flexibel anpassning efter unika behov – Många företag behöver lösningar som kan anpassas efter deras specifika verksamhet. Vi har levererat moduler som förbättrat både kundupplevelsen och interna processer, vilket har sparat tid och resurser.
  • Skalbara lösningar för tillväxt – Företag som växer snabbt behöver en plattform som kan växa med dem. Vi levererar en lösning för ett företag som kan gå från en nationellt till internationell e-handel.

Omdömen

Fördelar

Intresset och engagemanget i både vår affär men även de värdefulla tipsen längs on-boardingen. Förmågan av WGR att se våra utmaningar och känslan av hur vi tillsammans jobbat fram för oss den bästa lösningen.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Denna är svår att svara på då jag tycker att detta gått långt över vår förväntan.

Tyvärr, ingen data än.

Acendy

WGR E-handel

Läs mer om Acendy

Relaterade kategorier

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site