iFenix affärssystem eller 24SevenOffice
iFenix affärssystem
Genesis IT24SevenOffice
24SevenOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:Prissättningen är individuell
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Smart artikelhantering
Ett av marknadens absolut kraftfullaste stöd för att hantera ert masterdata.
Molnbaserad teknik
Med iFenix behöver du bara en internetanslutning för att komma igång. Inga dyra investeringar i servrar krävs.
Säkerheten i fokus
Vi har en egen serverhall och sköter såväl drift som utveckling till 100% “in-house”. Säkerheten, både kring våra system och det data vi har förmånen att förvalta åt våra kunder har alltid varit vårt honnörsord.
Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.
Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.
Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.
Ett ekonomiskt stabilt företag med AAA-rating (+10 år) som grundades 1998 och även finns här imorgon.
Stöd hela vägen - till skillnad från många av våra konkurrenter är vi med dig hela vägen under implementationsprocessen.
Support i toppklass - oavsett vilken hjälp du behöver under resans gång är vi där för dig!
Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.
Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.
Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.
- Komplexa kedjestrukturer (Huvudkontor med butiker)
- Klarar både kapital- och frivilliga fackhandelskedjor
- Tung artikeladministration
- Hantering av marginaler/påslag
- Prisuppdateringar
- Artikeldata i stora mängder
24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:Ingår
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:Ingår
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Ingår
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Ingår
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:Ingår
- Upphandling:
- Workflow: