HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

FINQR eller 24SevenOffice

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Från 0 kr/månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Man väljer oss när man är redo att ta sin fakturering och kravhantering till nästa nivå. Det handlar främst om att man vill få bättre kontroll, spara en mängd med tid och förbättra sin likviditet.

  • Bättre kontroll
  • Betalt snabbare
  • Mindre administration
  • Nöjdare kunder

Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.

Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.

Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Hos oss blir du inte bara en siffra i mängden. Vi jobbar nära våra kunder och hjälper till att ta fram en lösning som integrerar med era system och som fungerar med er verklighet.

  • Teknisk kompetens
  • Anpassar oss efter verkligheten
  • Nära samarbete och support

Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.

Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.

Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Automatiserar hanteringen av kundreskontran
  • Fakturerar via e-post, e-faktura, brev och sms
  • Hjälper till med hela kedjan inom påminnelser- och inkasso
  • Översikt och kontroll på kundreskontran
  • Integrerar med affärssystemet och bokför inbetalningar automatiskt
  • Förbättrar DSO/kredittiden
  • Stärker kund- och betalupplevelsen
  • Sparar administrativ tid

24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.

Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram

  • API integrering:
    Ingår
  • Bankkoppling:
    Ingår
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Fakturaköp:
    Ingår
  • Kreditfaktura:
    Ingår
  • Massfakturering:
    Ingår
  • Offert:
  • Påminnelseverktyg:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • ROT / RUT verktyg:
    Ingår
  • Valutahantering:
    Ingår
  • Återkommande fakturering:
    Ingår
  • API integrering:
    Ingår
  • Bankkoppling:
    Ingår
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Fakturaköp:
  • Kreditfaktura:
  • Massfakturering:
    Ingår
  • Offert:
    Ingår
  • Påminnelseverktyg:
  • Rapporter:
    Ingår
  • ROT / RUT verktyg:
  • Valutahantering:
  • Återkommande fakturering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Otroligt lättarbetat system och snabb support :)
Automatiseringen i kundreskontran som åstadkommits sedan vi bytte till Finqr. Våra kunder har blivit duktigare på att betala i tid.

Nackdelar

Synken från Fortnox har ibland tagit lång tid, men det har blivit mycket bättre! Annars så önskar jag att sidan kunde komma ihåg en så man inte behövde logga in gång man ska in där.
man måste logga in separat i programmet, hade varit lysande om man kunde komma åt det direkt från affärssystemet.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!
Smarta unika trix och funktioner som skapar värde i vardagen tex integrerad miniräknare i celler, betalningsystemet, reversering och processflödet.

Nackdelar

Kommer inte på något på rak arm.
Som molnlösning är systemet sårbart ibland gällande inmatning av data och lite alltför ofta får man göra om verifikat och längre bokföringssessioner för att datat inte sparats. Saknar modul och rapportering för projektredovisning/internredovisning. Vi behöver ett externt stöd som inte fungerar bra.

24SevenOffice

24SevenOffice