FINQR eller 24SevenOffice
FINQR
FINQR24SevenOffice
24SevenOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:Från 0 kr/månad
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Man väljer oss när man är redo att ta sin fakturering och kravhantering till nästa nivå. Det handlar främst om att man vill få bättre kontroll, spara en mängd med tid och förbättra sin likviditet.
- Bättre kontroll
- Betalt snabbare
- Mindre administration
- Nöjdare kunder
Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.
Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.
Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.
Hos oss blir du inte bara en siffra i mängden. Vi jobbar nära våra kunder och hjälper till att ta fram en lösning som integrerar med era system och som fungerar med er verklighet.
- Teknisk kompetens
- Anpassar oss efter verkligheten
- Nära samarbete och support
Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.
Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.
Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.
- Automatiserar hanteringen av kundreskontran
- Fakturerar via e-post, e-faktura, brev och sms
- Hjälper till med hela kedjan inom påminnelser- och inkasso
- Översikt och kontroll på kundreskontran
- Integrerar med affärssystemet och bokför inbetalningar automatiskt
- Förbättrar DSO/kredittiden
- Stärker kund- och betalupplevelsen
- Sparar administrativ tid
24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.
Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram
- API integrering:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:Ingår
- Kreditfaktura:Ingår
- Massfakturering:Ingår
- Offert:
- Påminnelseverktyg:Ingår
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:Ingår
- Valutahantering:Ingår
- Återkommande fakturering:Ingår
- API integrering:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:
- Kreditfaktura:
- Massfakturering:Ingår
- Offert:Ingår
- Påminnelseverktyg:
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:
- Valutahantering:
- Återkommande fakturering:Ingår