Standard ERP by HansaWorld
vs
Attire
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Produktfunktionaliteter i ERP-system
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Bygg ditt eget system, precis som du vill ha det!
Oavsett storlek på företaget vill man fokusera på rätt saker och inte dras med onödig administration. Standard ERP by HansaWorld är fullt av smart funktionalitet för att förenkla och automatisera det administrativa arbetet i affärssystemet.
- Flexibilitet att skräddarsy efter er verksamhet
- Stort antal branschspecifika helhetslösningar
- REST API för enkel integration mot externa system
- Styr befogenheter med behörighetsgrupper
- Stöd för multivalutahantering och flerbolagsuppsättning
- Administrera all kund- och produktdata för e-handeln
- Tillgängligt på över 40 olika språk
- Mobilapplikation för smidig lagerhantering
- Mobilapplikation för smidig säljorderhantering
Varför väljer man ert system?
Snabb och enkel onboarding
Vi vet att tid ofta är oerhört värdefullt för våra kunder - därför har vi försökt skapa en så enkel onboardingprocess som möjligt med tydliga steg-för-steg guider och mallar. Självklart finns vi där personligen för dig under hela processen också.
Total kontroll över artiklar, ordrar och lager
Att ha en tydlig och ordentlig artikelstruktur, stenkoll på alla typer av ordar och självklart; fullständig kontroll på ditt lager är grunden för att din verksamhet ska kunna växa. Vi vet det och det är hela stommen för vad Attire står för.
Modernt utseende och enkelt att använda
Glöm gamla dos-promptliknande tjänster som säger sig vara moderna för att de ligger i molnet. Vi jobbar med att vårt utseende ska vara enkelt, självförklarande och kännas up to date. Din användarupplevelse är viktig för oss.
Varför väljer man er som leverantör?
Specialister på affärssystem, e-handel & appar
Appli är ett etablerat och modernt företag med gedigen erfarenhet inom affärssystem, e-handelsplattformar och mobilapplikationer.
Sedan Appli grundades har vi hjälpt företag inom både den privata och offentliga sektorn att bygga helt skräddarsydda system till att implementera större systemlösningar som vi är återförsäljare utav. Med över 40 års erfarenhet i branschen vet vi att vikten av långvariga kundrelationer och ett tätt samarbete är nyckeln till framgång, både för oss och för våra kunder.
Som en strategisk partner arbetar vi konsekvent över tid tillsammans med våra kunder och levererar helhetslösningar kring allt systemrelaterat. Med vår spetskompetens inom affärssystem, e-handelslösningar, lagerapplikationer och integrationer mot tredjepartstjänster så som, leverantörsfakturaskanning med MediusGo, e-fakturering med InExchange och fraktbokning med nShift, erbjuder vi våra kunder en helhetslösning.
- Affärssystem
- Hosting
- Apputveckling
- Lagersystem
- E-handel för B2B och B2C
Varför väljer man er som leverantör?
Ger dig fullskalig kontroll
Vi har byggt affärssystem i över 30 år åt både små bolag och internationella storbolag - med oss kan du känna dig trygg med att vi vet hur processerna brukar se ut, när det är tajta deadlines och lagret måste stämma. Oavsett om du alltid kommer vara ett mindre bolag eller växa massor så finns vi med dig som trygg och stabil partner.
Kundnära och snabb support
Vår fantastiska support hjälper dig snabbt med dina frågor. Välj själv om du vill leta runt på våra supportsidor, diskutera ett problem via mail eller bara slå en signal och prata med oss - du är det viktigaste vi har!
Vi lyssnar på dina behov
Dagens verksamheter förändras ständigt och vi är inte sena på bollen att hoppa på nya lösningar! Vi lyssnar mer än gärna på era behov och utmaningar och utvecklar Attire för att följa med när marknaderna svänger.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Appli hjälper små till medelstora bolag med digital utveckling, genom affärssystem, e-handel och lagersystem. Vår expertis inom digitalisering och lagereffektivisering gör att vi bland annat lämpar oss för grossister, partihandel och tillverkande bolag.
Vi har även flertalet koncernbolag som kunder, då vårt affärssystem har stöd för flerbolagsuppsättning, multivalutahantering och stora språkmöjligheter.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi finns här för dig
Vårt grundmål är självklart att hjälpa dig att skapa den ordning och struktur du behöver för att kunna växa på det sätt du vill. Det gör vi tillsammans med dig, vi brinner för att vara så kundnära det bara går och lyssnar mer än gärna på hur din verklighet ser ut. Att vi dessutom har en låg licenskostnad i jämförelse med många andra gör inte saken sämre.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vad säger våra kunder?
Addbrand
Appli ser vi som en stabil partner som stöttar och hjälper oss i vår digitala resa. Under vår resa har vi tillsammans med Appli har vi bland annat hunnit driftsätta en helt ny webbshop, där Appli upprätte effektiva processer i affärssystemet.
HotScreen
Integrationen och formbarheten av affärssystemet Standard ERP har gjort att vi, tillsammans med Appli, har kunnat skräddarsy systemet efter vår verksamhet och våra behov. Detta har gjort att affärssystemet blivit en kärna i vår verksamhet och varit en nyckel till vår digitalisering av många processer som har effektiviserat våra flöden.
Abilia
Appli har hjälpt oss att förverkliga och optimera våra arbetsprocesser och flöden genom nära kundkontakt och djup förståelse över våra processer internt.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi gillar ord som kontroll och struktur...
Att ha kontroll över sina data är A och O för alla bolag. Med Attire får du snabbt överblick och struktur och kan fatta rätt beslut utifrån det. Glöm excelblad och ogrundade inköp. Välkommen välgrundade rapporter och total kontroll.
Vi är extra stolta över vår lagerhantering där du har stenkoll på lagervärden, sålda och reserverade artiklar, olika typer av lager och fifo-hantering.
Omdömen
Baserat på 4 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen