FINQR eller Procountor Financials
FINQR
FINQRProcountor Financials
Accountor FinagoFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:Från 0 kr/månad
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:209 kr/mån (30 verifikat)
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Man väljer oss när man är redo att ta sin fakturering och kravhantering till nästa nivå. Det handlar främst om att man vill få bättre kontroll, spara en mängd med tid och förbättra sin likviditet.
- Bättre kontroll
- Betalt snabbare
- Mindre administration
- Nöjdare kunder
Tidsbesparing - Digital bokföring är mycket snabbare än manuell bokföring. Du kan enkelt importera banktransaktioner och annan data direkt till ditt bokföringsprogram. Detta minskar risken för felaktigheter och sparar tid eftersom du inte behöver mata in informationen manuellt.
Tillgänglighet - Digitala bokföringsprogram gör det möjligt att få åtkomst till din ekonomidata från var som helst och när som helst när du är uppkopplad. Detta gör det enkelt att samarbeta med redovisningskonsulten samt att dela data med revisorer och andra som behöver tillgång till dina ekonomiska uppgifter.
Automatisering av processer - Med digital bokföring kan du automatisera många av de uppgifter som tidigare var manuella, såsom fakturering och betalningar. Detta minskar risken för fel och ökar effektiviteten i företagets arbetsflöden.
Hos oss blir du inte bara en siffra i mängden. Vi jobbar nära våra kunder och hjälper till att ta fram en lösning som integrerar med era system och som fungerar med er verklighet.
- Teknisk kompetens
- Anpassar oss efter verkligheten
- Nära samarbete och support
- Vi förenklar er administration och eliminerar manuella uppgifter.
- Vi stöder er genom processen genom gratis kundtjänst via mail och telefon, allt för att det skall gå så smidigt som möjligt.
- Vi i Accountor-koncernen är den 35:e största investeraren i forskning och utveckling(i Finland), vilket ger oss kapacitet att satsa på framtida produkter och produktutveckling.
- Automatiserar hanteringen av kundreskontran
- Fakturerar via e-post, e-faktura, brev och sms
- Hjälper till med hela kedjan inom påminnelser- och inkasso
- Översikt och kontroll på kundreskontran
- Integrerar med affärssystemet och bokför inbetalningar automatiskt
- Förbättrar DSO/kredittiden
- Stärker kund- och betalupplevelsen
- Sparar administrativ tid
Vi erbjuder lösningar som gör att du kan sköta bokföringen 100% digitalt och därmed skapa tid som gör att du samtidigt kan utveckla din egen affärsverksamhet.
Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram
- API integrering:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:Ingår
- Kreditfaktura:Ingår
- Massfakturering:Ingår
- Offert:
- Påminnelseverktyg:Ingår
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:Ingår
- Valutahantering:Ingår
- Återkommande fakturering:Ingår
- API integrering:
- Bankkoppling:
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:
- Kreditfaktura:Ingår
- Massfakturering:
- Offert:Ingår
- Påminnelseverktyg:Ingår
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:Ingår
- Valutahantering:Ingår
- Återkommande fakturering: